Berätta om era familjeupplevelser.

ChicoSouth

Aktiv medlem
Jag har smygtittade på mina föräldrar när dom hade sex stora delar av min uppväxt.
Vi pratade aldrig om det men är övertygad att dom visste att jag hörde dom och även tjuvkikade när dom hade sex. Många sköna minnen som återkommer än idag.

Har blivit påkommen av sambons dotter vid några tillfälle när jag och sambon knullade. Vi fick avbryta snabbt och oftast började vi om efter en stund.
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hade ganska tråkigt. Någon gång såg man väl syrran i bikini men det var allt
Samma hos mig. Där visades aldrig något naket. Man var noga med att skyla sig. Men jag har svagt minne av att jag som riktigt liten såg mammas bröst, men jag var kanske bara 4-5 år. Men som jag tidigare skrivit så hörde jag mina föräldrar ha sex vid några tillfällen, men fick aldrig tillfälle/vågade inte att tjuvkika.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Samma hos mig. Där visades aldrig något naket. Man var noga med att skyla sig. Men jag har svagt minne av att jag som riktigt liten såg mammas bröst, men jag var kanske bara 4-5 år. Men som jag tidigare skrivit så hörde jag mina föräldrar ha sex vid några tillfällen, men fick aldrig tillfälle/vågade inte att tjuvkika.
Syrran smet snabbt förbi i handduk när hon duschat, såg henne i bh och trosor men då fick man smyga
 

Lonewolf

Ny medlem
Mitt Ex låg på mage i sängen och jag tog henne analt när vi plötsligt hörde "vad gör ni". Vi hade inte hört att hennes dotter kommit ner från övervåningen. Tack och lov hade vi täcket över oss fortfarande för den flickan var alldeles för ung för att behöva veta. Jag vet inte om hon fattade att vi hade sex. Hennes mamma och jag sa inget och hon frågade aldrig i alla fall.
 
Toppen