Har du tjuvkikat på någon som har det skönt?

Storpo

Aktiv medlem
För rätt många år sedan bodde jag i Stockholm. Under en period bodde jag och min dåvarande fru i Tensta i ett så kallat vinkelhus (alltså flerfamiljshus i vinkel). Vår port låg i själva ”vinkeln” så vi kunde alltså se in i grannlägenheten i den andra huskroppen. I den lägenheten bodde en familj med en fantastisk kvinna. Fin kropp, stora bröst, långt blont hår och ett leende som kunde få grönlandsisen att smälta.

Min fru var gravid och ville jag skulle byta gardinerna i sovrummet. Frugan satt i vardagsrummet och såg på TV när jag klättrade upp på trappstegen för att ta ner gardinstången. När jag tittar ut genom fönstret ser jag snett in i grannens sovrum. Inga persienner nere eller gardiner fördragna. Jag ser grannfrun Margaretha rida sin man i sängen. Hennes fantastiska bröst guppar upp och ner och det är en magisk syn. Min fru ropar från vardagsrummet om jag behöver hjälp men jag ropar tillbaks: Nej för f-n, det här fixar jag….
Blev nog stående så i tio minuter man gardinen blev bytt. Underbart minne..
 

Malmo_Man

Aktiv medlem
Ålder
48
Min syster är två år äldre än jag och vi var ensamma hemma en kväll, jag var 15år och hon 17.
Hennes pojkvän var på besök och jag var på mitt rum när jag hör hennes säng börjar knarra i rummet ovanför mitt och hör ett svagt stön.
Gick upp och dörren var inte stängd och jag puttar upp den försiktigt och tjuvkikar. Ser då syrran stå på alla fyra och pojkvännen knullar henne bakifrån. Efter en stund stönar pojkvännen och jag förstår att han sprutat i henne..jag går tillbaka till mitt rum och sen hör jag dom gå till tv rummet och tittar på tv och jag går dit. Ser att syrran är lite rödflossig i ansiktet..härlig känsla och veta att dom sitter där efter att dom precis har knullat.
 
Last edited:

DrNize

Medlem
Det låter spännande !! Vilka klubbar besökte ni ? Jag är ju ensam så parklubb kanske blir svårt .
Fick nöja mig med att spana på Mamma och lillebrorsans kompis men de var häftigt de med.
vad såg ni på klubben och har du sett din fru med andra kanske någon yngre
Hur gammal var din mamma då och hur gammal var grabben?
 
Toppen