Äntligen sommar och inga trosor

swingers33

Ny medlem
Kön
Kvinna
Äntligen börjar det lite värme ute så man kan börja använda kjolen och vara naken under gillar verkligen den känslan att veta att jag inget har under min kjol. Dock ingen super kort liten sak så alla kan se utan bara för mig och min vetskap och killens som verkligen gillar det så han går omkring med halvstånd hela tiden :D

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja tänk vad vi ser olika på saker och ting!
Fy satan för att leva om alla tjejer var utan trosor;) Det är ju en skymt av dem som gör att man orkar fortsätta...
Hmm fast det skulle ju bli en himmla massa trosor över för den som skulle vilja ha dem förståss....som jag:oops:
Gillar din bild i alla fall tur den är tagen innan solen och värmen kom och förstörde allt!:cool:
Kram på er!
/TG

snurre692

Medlem
Kön
Man
Ja tänk vad smaken kan vara olika. Själv föredrar jag lite korta kjolar och man kan få en skymt av trosorna, det pirrar tll lite och sätter fart på fantasin. Visst skulle man reagera om man råkade få syn på en tjej utan trosor under kjolen. Men jag håller med trosgalen att det blir en massa trosor över till oss som gillar trosor:oops:

Lickerman

Medlem
Kön
Man
Jag skulle dock inte tacka nej till en skymt av en blottad fitta under en sommarkjol.;) Kan inte tänka mig att jag är ensam om det heller.

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag skulle dock inte tacka nej till en skymt av en blottad fitta under en sommarkjol.;) Kan inte tänka mig att jag är ensam om det heller.
-----------------
Det är klart att det eggar ju mig med ville inte alls dissa det! Men fortfarande händer nått med kroppen när jag ser en skymt av en trosa under kjolen eller en troslinnig i glipan mellan den alt för korta toppen och jeansbyxan...Har väll nått med åldern att göra[:eek:)]

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det är sjukt hög slampfaktor på kort kjol utan trosor... så det underbart på typ alla sommarfestivaler. Fast går man på stan tillsammans en dag så får det nog vara trosor... iofs gärna pyttesmå men :)

Toppen