Är det bara jag som gillar taxirunk?

Runkman47bs

Ny medlem
Gillar att hoppa in i en taxi i framsätet halvhård. Sitta och rätta till kuken tills taxichauffören kollar till. Har haft turen att få runka tillsammans en gång. Är det bara jag som är så här? Finns det någon taxichaufför här som gillar att kolla in kuk i taxin som fått vara med om något?

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar att hoppa in i en taxi i framsätet halvhård. Sitta och rätta till kuken tills taxichauffören kollar till. Har haft turen att få runka tillsammans en gång. Är det bara jag som är så här? Finns det någon taxichaufför här som gillar att kolla in kuk i taxin som fått vara med om något?
Låter ju jävligt gott!
Jag har runkat i baksätet i taxin flera gånger - härligt!
Får fundera på framsätet nästa gång!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hände för ett antal år sedan i Göteborg.
Hade varit ute fick tyvärr inte med mig den kvinnan jag ville ha. Tog en taxibil var en kvinnlig utländsk kvinna. Slutade att hon sög av mig fick inte röra henne även om jag fick se hennes väldigt mörka och håriga fitta. Att en man skulle runka mig är inget för mig, kunde kanske tänka mig att runka tillsammans men inget mer. Har en kompis som kör taxi har haft sex med tre olika kvinnor på olika körningar, iallafall vad han säger kanske vara är skryt.

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Var på kräftskiva med jobbet för 13 år sedan. Stod vid baren med en kvinnlig kollega och slängde ur mig komplimanger till henne. Hon nappade och vi stod och hånglade en stund. Sedan skulle ett gäng på efterfest och vi beslöt att hänga på. I taxin satt vi och hånglade, jag masserade hennes fitta på utsidan kläderna och hon lirkade ut min kuk och runkade mig skönt. Det var fantastiskt upphetsande.

Toppen