Är det "normala" onormalt?

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är nog en ganska simpel man när det kommer till vad som gör mig kåt, jag gillar det amatörmässiga och ganska vanliga.
Mycket av det porrindustrin producerar ger mig nada, i mitt tycke blir det för perfekt och utmejslat. För att inte tala om hur mycket som är mer eller mindre förnedringssex vilket får min lille herre att krypa in snabbare än en redig köldknäpp.

Jag går mao inte igång på gangbangs, gruppspruta ner en tjej, hårdhänt sex osv.
Det som däremot får mig riktigt kåt är vanliga vuxna människor som verkligen gör det skönt för sig där man iaf får känslan av att de verkligen njuter. Spelar ingen roll om det är en eller flera inblandade. Snubblade över ett lesbiskt par på ph som verkligen ger varandra njutning och blev stenkåt. Joi, femdom och transor är väl det mest extrema i min kåta upp mig-låda vilket inte fanns där för några år sedan. :D

Nu är givetvis detta utifrån mina preferenser och jag lägger inga som helst värderingar i vad andra går igång på så är inget nedklankande på något vis. Men jag har nog alltid trott att merparten går igång på ungefär samma som mig men nu börjar jag fundera på om det som jag sett som det "normala" i själva verket är det "onormala"? :LOL:

Har en liten teori om varför jag går igång på det jag gör, får se om jag drar den.

Johnson

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag gillar också att se vanliga människor knulla. Men jag gillar att se dem göra kinky grejer. Jag tror att det handlar om att kunna identifiera sig, att de flesta har inte perfekta och fixade kroppar och kommer inte att få knulla med de som har det. Jag vill se det jag skulle kunna ha chansen att få vara med om själv. Inte allt jag kollar på, för vissa grejer vill jag kanske inte göra men blir kåt av att se. Så funkar jag iaf.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag är nog en ganska simpel man när det kommer till vad som gör mig kåt, jag gillar det amatörmässiga och ganska vanliga.
Mycket av det porrindustrin producerar ger mig nada, i mitt tycke blir det för perfekt och utmejslat. För att inte tala om hur mycket som är mer eller mindre förnedringssex vilket får min lille herre att krypa in snabbare än en redig köldknäpp.

Jag går mao inte igång på gangbangs, gruppspruta ner en tjej, hårdhänt sex osv.
Det som däremot får mig riktigt kåt är vanliga vuxna människor som verkligen gör det skönt för sig där man iaf får känslan av att de verkligen njuter. Spelar ingen roll om det är en eller flera inblandade. Snubblade över ett lesbiskt par på ph som verkligen ger varandra njutning och blev stenkåt. Joi, femdom och transor är väl det mest extrema i min kåta upp mig-låda vilket inte fanns där för några år sedan. :D

Nu är givetvis detta utifrån mina preferenser och jag lägger inga som helst värderingar i vad andra går igång på så är inget nedklankande på något vis. Men jag har nog alltid trott att merparten går igång på ungefär samma som mig men nu börjar jag fundera på om det som jag sett som det "normala" i själva verket är det "onormala"? :LOL:

Har en liten teori om varför jag går igång på det jag gör, får se om jag drar den.
Håller med dig i det mesta du skriver....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Spännande diskussion. Det som kåtar upp mej mest är "vanliga människor" som leker på lika villkor med varandra.
Jag fattar att det sällan är "riktiga amatörer", men det spelar mindre roll så länge det inte syns att dom är Hardcoreproffs.
Amatörer eller Boy/Girl-next-door look är det bästa för mej. Det skall vara en spontan och naturlig dialog också. Där har Abby Winters lyckats extremt väl med sina Girl/girl filmer.
Ex. två yngre tjejer som sitter och snackar lite allmänt, zoomar in på sex i någon form och sedan masturberar ihop.....
Jag har 100-tals och sprutar tungt varje gång.
Någon gång hittar jag clip med två killar eller ett par, som kör enligt samma modell. Sprutar lika tungt av det.

Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan uppskatta både amatör och mer main stream-porr. Lite som jag gillar djupare filmer med bara story, men kan även uppskatta en actionrökare med noll story. Main stream kan ha mer fascinerande saker, medan amatör känns mer och ÄR mer verkligt. Jag gillar dock mer kinky saker oavsett om det är amatör eller main stream. :)

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är nog inne på samma linje som dig är ju likadant när man har sex minst halva njutningen är ju att partnern njuter. Så sex med in ut kvinna tar bara emot och fejkar en orgasm skriker som hon fått djävulens PMS. Okey jag överdriver väl lite men att man han låta när man kommer med det finns ju gränser.
Amatörer tänder mer en riktiga porr aktriser även om jag för ca 15år sedan var förälskad i Linda Lust, men inte den riktiga utan porr aktrisen.

Toppen