Är det okej...

myseli

Medlem
Kön
Man
...att smygtitta på någon t.ex. från sitt fönster och onanera?

Själv brukade jag, när jag var yngre smygtitta ut från vårt hus och onanera till snygga tjejer som kom förbi på gångvägen.

När jag bodde i lägenhet för några år sedan var det en tjej i huset mittemot som gick omkring naken i sin etta, med alla gardiner öppna så man såg allt. Då passade jag också på några gånger. Är det fult gjort?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmm, det var en etisk & moralisk fråga..
de som går förbi kanske inte har ont av det men det e nog så att man inte ska.
Men om man går omkring i sin lägenhet naken med fri insyn så vill man visa upp sig.
en kvinnlig blottare!:p då e det fritt fram tycker jag

bubbis

Medlem
Kön
Man

Själv brukade jag, när jag var yngre smygtitta ut från vårt hus och onanera till snygga tjejer som kom förbi på gångvägen.

När jag bodde i lägenhet för några år sedan var det en tjej i huset mittemot som gick omkring naken i sin etta, med alla gardiner öppna så man såg allt. Då passade jag också på några gånger. Är det fult gjort?

Så länge man inte går till överdrift så tror jag det är helt ok....
Jag menar smygkolla lite och ta lite utan att man blir upptäckt det är ju helspännnande...
MEN, jag tror det här med blottning eller runka framför någon på stan naee...
Tror inte det.... då börjar det bli sjukt..
Båda ska ju vara med på det.... eller????
/b[:eek:)]

myseli

Medlem
Kön
Man
Nej, att blotta sig på stan är med rätta olagligt. Vad gäller egentligen för det egna hemmet?

Exempel: precis som tjejen ovan hände det också någon gång att jag "råkade" synas genom fönstret - naken - när någon av motsatt kön kom förbi. För det mesta - i alla fall verkade det så - var det ingen som såg något, det är mörkare än man kan tro inne i ett hus. Men en gång var det riktigt spännande.

Då var det en kvinna som rastade sin hund precis utanför vårt fönster och jag "råkade" komma in i det rum som vette mot gångvägen, jag hade en handuk runt midjan som jag precis lossade för att torka håret, som om jag duschat. Hon såg mig låstsades som ingenting men vände sig om och kollade in mig en gång till efter några sekunder. Det var otroligt upphetsande. Är det förargelseväckande beteende, om hon nu inte hade gillat det on såg? Jag var ju i mitt eget hem.

J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
I vissa delstater i USA hade det deffinitivt vara förargelseväckande, där kan det ju till och med bli det fast den som sett in uppenbarligen klättrat över staket för att "råka se något" Men här i sverige så trodde i fall jag att man fick göra som man ville då givet inom lagens råmärken) i sitt hem, och de på utsidan får välja att titta eller titta bort.

/JOhan

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Alltså så länge du är hemma hos dig och dom du tittar på inte ser dig så måste det ju vara okej.
Det är ju skillnad på att sitta utomhus där vem som helst kan se och onanera mot att sitta hemma.
Min sexiga arbetskamrat kan ju inte veta att jag tänker på henne när jag onanerar...dom som går förbi ditt fönster kan ju inte veta att du tittar och tänker på dom...typ.

Se bara till att inte bli upptäckt...alla uppskattar inte en skön onanistund!

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man

Jag tycker nog att det är OK. Fast det är bäst att passa sig så man inte blir upptäckt, det blir nog inte så bra. Fast ibland undrar man om personen på andra sidan vill att någon kikar eftersom de ibland är rätt utmanande.

Hade faktiskt en sådan upplevelse på jobbet en gång. Tyvärr har jag bytt rum sedan dess. Arbetade sent en kväll och fick se i lägenheten på andra sidan gatan att en porrfilm rullade på TV:n. Blev genast intresserad :D och kunde inte koncentrera mig på jobbet längre. Fick mig en skön stund vill jag lova när paret som bodde på andra sidan visade både sig och det mesta av allt det andra :oops:. Som tur var var jag själv kvar på jobbet...

Jag kan säga att DET DÄR GLÖMMER JAG ALDRIG! :p

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Det är väl ok, men jag tror som andra, det är nog bäst att vara diskret och passa sig så att man inte blir påkommen. Jag skulle tycka att det var rejält obehagligt om jag plötsligt fick syn på en kille som stod i fönstret och runkade och kollade in i min lägenhet..

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag spanade på två tjejpolare som låg och solade nedanför mitt fönster tidigare i somras. Eftersom jag har haft sex med en av dem så blev jag lite kåt när jag stod där och kikade på dem, så jag började dra i dicken... Blev mer upphetsad än vad jag hade trott av den situationen faktiskt... särskilt när man låste fast blicken på den enas bikinitrosor, kombinerat med den förbjudna känslan... Drog på en kondom och släppte loss, för att jag skulle slippa släppa blicken från deras kroppar och slippa torka säd i hela lägenheten :D

Toppen