Å bli sugd av en mann

Kön
Man
Har tenkt litt på dette temaet. Mange ganger når jeg er på forskjellige chatter dukker det menn som tilbyr å suge meg. Jeg er jo da hetero, og har aldri tatt imot et av disse tilbudene, selv om jeg mange ganger har hatt jævlig lyst på en blowjob.

Hva tenker dere om det? Her snakker vi utelukkende om å bli sugd av en annen mann, og ikke om å suge han igjen. Ville dere tatt i mot et slikt tilbud?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Har tenkt litt på dette temaet. Mange ganger når jeg er på forskjellige chatter dukker det menn som tilbyr å suge meg. Jeg er jo da hetero, og har aldri tatt imot et av disse tilbudene, selv om jeg mange ganger har hatt jævlig lyst på en blowjob.

Hva tenker dere om det? Her snakker vi utelukkende om å bli sugd av en annen mann, og ikke om å suge han igjen. Ville dere tatt i mot et slikt tilbud?

Nu är ju inte jag man! Men om du har lust att prova så säger jag: Go for it;):p

Det värsta som kan hända är väl att du upptäcker att du inte gillar det. Men motsatsen kan ju också inträffa;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag kan bara tala för mig själv, men själv skulle jag aldrig ta emot ett sånt erbjudande. Inte för att det är fel, men för att jag själv inte känner något för killar, varken känslomässigt eller sexuellt. Killar gör inget alls för mig, jag är inte lagd åt det hållet.

Men det viktiga är hur DU känner själv. Och om du känner för det så säger jag go for it. Du vet ju dock inte vilka som döljer sig bakom erbjudandena, jag tycker absolut inte du ska träffa någon som du inte vet vem det är. Det kan ju va världens knäppskalle. Jag tycker du ska vara säker på det själv, att det är det du vill. Då kan det aldrig vara fel tycker jag.
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
bra å prova så märker ni vel om ni gillar det el inte, för mig blev det viklund direkt, hitills ingen man som fått min kuk och stå,,,
 
Toppen