Jag har duschat och badat med kläder massvis med gånger. Det gör mig otroligt kåt. Gillar också att kolla på tjejer i wet t-shirt såklart. Kolla in
www.umd.net om du inte känner till den.
Jag brukar ta på mig typ långärmade t-shirts och några tighta tygbrallor och hoppa in i duschen för att runka. Det är en mycket speciell känsla när kläderna blir blötare och blötare.
Häromdagen var det verkligen jackpot. Jag hade på mig ett par långkallingar utan nånting under och en vit långärmad t-shirt. När min flickvän undrade om jag skulle följa med och duscha tänkte jag att jag ska hoppa in med kläderna på och se vad hon säger. Ju blötare kläderna blev desto kåtare blev jag, och i dom tighta våta byxorna var det ganska omöjligt att försöka dölja mitt stånd. Uppenbarligen gillade hon vad hon såg, för hon började smeka mig överallt över dom blöta kläderna. Ganska snart började hon massera kuken utanpå brallorna, som nu höll på att spricka av mitt stånd. Jag fick verkligen anstränga mig för att inte komma direkt. Efter en stund tog hon fram dusch-cremem och började hälla ner den i mina brallor. Ganska snabbt var det riktigt halt och skönt kring kuken, och då drar hon ner byxkanten och halar fram den och börjar runka mig med långa kraftiga tag. Kombinationen med de våta kläderna och att tvålen funkade som värsta glidmedlet gjorde att jag kom på tio sekunder. Jag sprutade en jättesats rakt på hennes blöta nakna mage och lyckan var total.