är det något fel på mig?

theX

Ny medlem
Kön
Man
jag är en kille på 16 år och jag misstänker att det kan vara något problem med min förhud. Saken är den att i slakt kan jag dra tillbaka den hur långt som helst (i princip), men när jag har erektion (stor erektion) så har jag det lite svårare.
jag kan dra tillbaka den bakom huvudet och liiite till men sen tar det stopp. Det känns som att det är strängens fel. Det drar åt och spänner sig. men kan även ha lite att göra med förhuden, tror jag.

Vad jag undrar är om jag kommer ha svårigheter under ett samlag..smärtor eller sådant, pga att jag i "mega stånd" inte kan dra tillbaka förhuden mycket?

OBS. När penis är hård och stor och jag drar tillbaka förhuden bakom huvudet och lite till kan det ibland stickas lite typ, göra lite ont. Tror det beror på strängen.

Vad är fel, är det nåt fel och kommer jag ha problem med det under ett samlag?

Tack på förhand!

Jerker

Ny medlem
Kön
Man
När du är slak så följer väl strängen liksom med. När du har stånd är den inte lika följsam.
Tror inte att du kommer att ha problem. Skulle det vara problem kan läkaren fixa det väldigt lätt.

theX

Ny medlem
Kön
Man
Precis. Alltså i slakt kan jag dra den långt bakåt (dock böjer den sig neråt pga strängen) men det funkar ju. När jag har stånd så är det dock väldigt svårt att få den lika långt bak..

Vill bara inte råka ut för något tråkigt under ett samlag.
Sen undrar jag också det där med kondom, man "måste" ju inte dra tillbaka förhuden och sedan dra på den? Om man har svårt med att dra den långt bakåt kan man väl ha den på halva huvudet och sedan dra på.?

Krister

Medlem
Kön
Man
Kan inte se att det skulle vara något fel på dig.
Prova att runka med en kondom. Om du kan runka med den utan problem
ser inte jag att det skulle vara problem att genomföra ett samlag.

Är du fortfarande osäker så ta kontakt med ungdomsmottagningen.
De är vana att ta han om den här typen av frågeställningar.
Alltid lättare att se hur saker fungerar i verkligeten än att försöka göra en
bedömning utifrån en beskrivning.

:)

Toppen