är detta normalt för en gubbe i min ålder?

evil_ulf

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla glada!
Jag är en gubbe som heter Ulf, kalla mig för Uffe.
Jag har ett landställe lite utanför Stockholms stress, jag åker dit ofta på helgerna.
Jag åkte dit med Leffe, min bästa kompis i vått och torrt som jag ofta umgås med, vi brukar bland annat jaga ihop på hösten, även fiska och vandra i skog och mark.
Förra helgen så hände något väldigt konstigt...
Jag skulle gå in på utedasset, och inte förrän jag stängt dörren efter mig så märkte jag att Leffe satt där och drog i sin påle, med en ivrig blick.
"Var inte rädd, Uffe" sa han till mig, varpå jag frågade vad han höll på med.
"Kom och titta ner i hålet här" sa han, och jag gjorde som han sa och kikade ner i hålet där att avföring trillar ner, och se där låg det en hög med toalettpapper, och på toppen så låg det en prydlig bajskotte.
Denna bajskotte tog Leffe sen upp i handen (han undvek att röra själva kotten, han lyfte i pappret) och närmade sig den med näsan, och drog några djupa andetag.
Samma sak gjorde jag, och därefter satt vi och tillfredställde varandra där inne på utedasset, medans vi inandades de ljuva aromerna från bajskotten emellan oss.

nu vet jag att homosexualitet inte är något fel, och jag vet inte riktigt om jag är homosexuell, men delen med bajs, är det något som folk i allmänhet tycker är konstigt?

obs, min och Leffes relation är som den alltid varit, men vi brukar ställa upp för varandra.

evil_ulf

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by masterwille

de e väll inget fel med att exprimentera...

sug o svälj,trevlig helg

känns skönt att få någon form av bekräftelse...
vi har funderat på att bygga en slags fälla, som Leffes jakthund ska gå i, så att det ramlar ner bajs på hundrackan, vet att inte hunden tar illa upp, men att få se på den där den står där i all sin skam... oh vilken känsla...
det är inte djurplågeri, väl?

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jag antar att vi alla har våra saker som vi tänder på, vilket jag inte ser något fel i åtminståne. Sen beror det på var vi alla sätter vår moraliska gräns. Vissa saker bör hållas till sin egen fantasi, men det är förstås min åsikt.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Ditt lite udda intresse, är det inget fel på eftersom ni tycker om det ni gör och ingen mår dåligt av det.
Själv tror jag böjelsen är ovanlig och jag själv skulle inte vilja prova detta eftersom för mig är det mer äckligt än upphetsande.

Vi är olika, och så länge ingen tar illa vid sig så ser jag inget hinder med att ni fortsätter era lekar.

Att blanda in djur däremot är en annan sak, då dyker det genast upp en som blir drabbad, Ja varken du eller jag vet vad hunden tänker, så då blir inte leken okej längre.

Nej låt djuren vara.

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag hoppas också att det här är ett skämt. Om inte - roa er med det ni trivs med, det tar ingen skada av, men lämna hunden utanför!

Toppen