mindson1989
Medlem
- Kön
- Man
Oja, det känns som att det rinner liter med försats när jag runkar
Är det inte besvärligt med så mkt försats?Samma här. Det bara rinner!
Nej jag tycker inte det är besvärligt utan bara skönt. Tycker också det smakar så upphetsande så när det rinner mycket så slickar jag i mig det och blir ännu mer kåt! Så rinner det ännu mer haha….Är det inte besvärligt med så mkt försats?
Jag har ingen numera och när jag var ung var det sällan det kom någon då heller. Nån droppe kunde sippra ut som mest....
Träffade en kille en gång som jag runkade ihop med där det formligen rann ur kuken. Jag tyckte inte det var upphetsande ett dugg. Nu vet jag att vi är som vi är, inget att göra åt.
Ju mer försats (och sats) desto bättre. Försats smakar dessutom mums!Nej jag tycker inte det är besvärligt utan bara skönt. Tycker också det smakar så upphetsande så när det rinner mycket så slickar jag i mig det och blir ännu mer kåt! Så rinner det ännu mer haha….
Fast jag har haft perioder då det var lite mer besvärligt, eller jag vet inte. Ibland när jag varit superkåt men avvaktat flera dagar innan jag sprutat, så har det hänt att jag haft kondom på mig på jobbet för att fånga upp all försats som rinner. Men det var väl mer av kåthet och nöje än för att mildra ”besväret” egentligen.
I tonåren och 20års åldern skämdes jag ibland när en tjej stoppade ner handen i kalsongerna, eller tog fram kuken, och det var alldeles kladdigt och vått. Men ingen har någon sin sagt något, så det gjorde väl inte så mycket.
Samma här, ganska jobbigt när man tänker på sex tex på jobbet och sen ha kladdiga kalsongerSamma här! Räcker att jag sitter och pratar om sex med någon eller om jag skriver inlägg här eller vad somhelst så bara pumpar det ut försats i kalsongerna så hela kuken och pungen blir kladdig. Dock gillar jag det. Känns lite som att få många småsprut utan att röra kuken utan bra spänna sig
Eller när det blir synlig fläck på byxorna….Samma här, ganska jobbigt när man tänker på sex tex på jobbet och sen ha kladdiga kalsonger
Samma här, ganska jobbigt när man tänker på sex tex på jobbet och sen ha kladdiga kalsonger
Jag är glad att jag inte har någon försats då.... Njuter av att kunna ge en bra sats sperma vid utlösningen i alla fall...Eller när det blir synlig fläck på byxorna….