3-kantsfantasier med kändisar

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
En tråd mest för skoj skull. Välj ut två kändisar (skådisar, idrottare, politiker osv) och dej själv. Hur skulle det se ut?

Jag kan börja med ett par fantasier. Ebba Busch och Nooshi Dadgostar. Trekanten börjar med att Ebba och Nooshi slickar fittan på varandra och sen glider jag sakta med in i akten.

En annan är Kaley Cuoco (Big Bang Theory) och Daniela Ruah (CSI Los Angeles) Samma upplägg där att tjejerna slickar varandra först.

Vad har ni för alternativ till dessa fantasier?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Oj, jag vet inte vilka jag skulle välja. Så svårt att rangordna dem, men några i raden är: Carola, Nooshi Dagostar, Annie Lööf, varför inte självaste statsministern, prinsessan Madelene, Jessica Andersson, Madelene Westin.
Jaa, listan kan göras längre men jag stannar där. När jag kommit fram till vilka jag helst vill ha trekant med så ska jag meddela det...hehe

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Nooshi Dagostar hon är så otroligt snygg, älskar hennes jätte tuttar

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
en smal kvinna små gärna A dom går jag igång på
Mmmmm..... gärna smal, men med tydliga former. Jag gillar höfter och rumpa inom rimlig gräns. Kvinnliga former helt enkelt. Axellångt nötbrunt/svart hår. Fittan får mer än gärna ha en välansad tofs...

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När det gäller porr stjärnor så skulle jag gärna ha en trekant med Jessi Empera och Gina Gerson eller Polly Petrova och Dakota Skye R.I.P eller Kacey Jordan och Tanner Mayes eller varför inte med tvillingarna Silvia och Eveline Dellai men det finns så många söta och snygga porr stjärnor så det är omöjligt att välja :)

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Oj, jag vet inte vilka jag skulle välja. Så svårt att rangordna dem, men några i raden är: Carola, Nooshi Dagostar, Annie Lööf, varför inte självaste statsministern, prinsessan Madelene, Jessica Andersson, Madelene Westin.
Jaa, listan kan göras längre men jag stannar där. När jag kommit fram till vilka jag helst vill ha trekant med så ska jag meddela det...hehe

Mmmm... Många sköna namn i den listan, och vilka spännande kombinationer man skulle kunna få till!
Carola och Nooshi tillsammans i duschen där de tvålar in varandras kurviga kroppar, masserar de tunga brösten.
Eller att få se Annie Lööf ligga mellan prinsessan Madeleines lår och äta ur hennes fitta... Ojojoj!

Toppen