3-kantsfantasier med kändisar

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Mmmm... Många sköna namn i den listan, och vilka spännande kombinationer man skulle kunna få till!
Carola och Nooshi tillsammans i duschen där de tvålar in varandras kurviga kroppar, masserar de tunga brösten.
Eller att få se Annie Lööf ligga mellan prinsessan Madeleines lår och äta ur hennes fitta... Ojojoj!
Dom två sista alternativen vore inte helt fel

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det finns en del att välja på... :)

Så här i fotbollstider kan jag tänka mej Kosovare Ashlani och någon av dom yngre förmågorna i svenska laget, i en Kingsize med mej själv i mitten. :)

Eller, att jag ställer mej på knä vid sängkanten, kommenderar fram KA, naken med rumpan på sängkanten, hon lutar sej bakåt på armbågarna med hälarna på sängkanten, brett mellan knäna (så mycket nu all Bindväv runt bäckenet medger....) och ger mej access till hela fittbiten....:p
Tjejkollegan tittar på och joinar när jag så önskar....

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det finns en del att välja på... :)

Så här i fotbollstider kan jag tänka mej Kosovare Ashlani och någon av dom yngre förmågorna i svenska laget, i en Kingsize med mej själv i mitten. :)

Eller, att jag ställer mej på knä vid sängkanten, kommenderar fram KA, naken med rumpan på sängkanten, hon lutar sej bakåt på armbågarna med hälarna på sängkanten, brett mellan knäna (så mycket nu all Bindväv runt bäckenet medger....) och ger mej access till hela fittbiten....:p
Tjejkollegan tittar på och joinar när jag så önskar....
Johanna rytting kaneryd och ka

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Mat Tina tillsammans med Emma Green. De börjar med en 69a, forsätter med någon sorts dildo. Finns många andra också men detta är två av min favoriter. Detta är kändisar finns andra jag kan tänka mig som inte är kända.

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Mat Tina tillsammans med Emma Green. De börjar med en 69a, forsätter med någon sorts dildo. Finns många andra också men detta är två av min favoriter. Detta är kändisar finns andra jag kan tänka mig som inte är kända.
vilken läcker 3 some

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man hittar kändisar på nätet inte så många svenska som råkar vissa sitt kön när det stiger ut tex en bil. Inte så upphetsande men använder det aldrig trosor, mer upphetsande med en sexig trosa än utan.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man hittar kändisar på nätet inte så många svenska som råkar vissa sitt kön när det stiger ut tex en bil. Inte så upphetsande men använder det aldrig trosor, mer upphetsande med en sexig trosa än utan. Kanske inte rätt tråd men hittade ingen annan och ville inte skapa en ny.

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
När det gäller politiker, oavsett politiska åsikter, så är Ebba Bush No.1. Skulle gärna ta hand om hennes 174 cm kropp. Såg henne nyss IRL i Stockholm och hon är lika fin utanför TV’n.
Annars skulle jag nog vilja runka med Leonardo DiCaprio. Sjukt snygg ju.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det här är lite sjukt men Kronprinsessan Victoria och hennes lillasyster prinsessa Madeleine vore inte helt fel. Men eftersom det är systrar får det inte röra varandra men gärna mig.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det här är lite sjukt men Kronprinsessan Victoria och hennes lillasyster prinsessa Madeleine vore inte helt fel. Men eftersom det är systrar får det inte röra varandra men gärna mig.
Speciellt hennes syster. Fantiserar ofta om henne, liggande på rygg med benen brett isär och uppdragna knän…

Toppen