American Pie?

Josefinfin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Två frågor:
Använder killar pajer, pumpor etc när de runkar?
är det vanligt med glidmedel, olja mm när ni tar "som vanligt"
Vetgirig

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Nej inte jag i alla fall. Det låter bara jobbigt och varför förstöra en god paj på det sättet. ;)
Det enda jag har använt förutom fleshlight är gladpack insmord med olja. :oops:

Tung i pungen

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Onani for vegetar

Buy yourself a rock melon or honeydew melon. Cut a round hole in one end a bit smaller than your dick. Scoop out a little of the inside but not too much. Heat the melon in a microwave (be careful!) and squirt in some baby oil. If you've done it right you'll get a heap of suction when you fuck it. This method comes as close to the feeling of a real pussy or anus as you're ever likely to get! You'll start to get a hard-on whenever you walk past a fruit shop!

A little bonus to add to the honeydew/cantaloupe procedure: On the opposite side of the melon from where your penis enters it, make a small hole with a skewer or small knife, no bigger than a pencil eraser, but reaching all the way in to the "vagina." Wrap your hand around the melon after you insert your erection and put your finger over the hole on the outstroke. Remove your finger on the in-stroke, replace it over the hole on the outstroke. Feels like a mouth going down on your cock, then sucking on it as it draws back. A very nice substitute for a blow job!

Det lyder sjovt men temmeligt besværligt ... Hvis der er nogen der prøver så fortæl om hvordan oplevelsen var

G

Guest

Gäst
Nej, paj eller annan mat har jag aldrig onanerat med.

Däremot händer det ibland att jag onanerar med babyolja på kuken, såå skönt, men det är inte alltid det passar/finns tillhands.
Om man porrsurfar å vill runka med babyolja på kuken, blir ju tangenter å mus också oljigt...inte så smidigt tyvärr.

Kanske borde nån börja sälja "runköverdrag" till tangentbord å möss?!?!?

L

lester64 (slutar på egen begäran)

Gäst
Hej,

Nej, jag har aldrig använt paj eller nån frukt eller så.
Däremot tar jag massageolja och runkar kuken med...inte alltid mer sällan än ofta.

/Lester

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
O-M-G... Just det som "hände" i American Pie är nog inte så jätte vanligt, jag har aldrig testat det själv. Men seriöst vem pakar en paj och sen juckar sönder den ? iofs finns det ju frysta som man kan köpa :oops:. Men som svar på din fråga, nej jag tror inte det är vanligt... men jag är övertygad om att det har hänt.

Ang. olja & glidmedel så använder jag väl sällan glidmedel egentligen. Men olika former av matoljor funkar perfa :p[B)]:oops::cool:

AndersV

Medlem
Kön
Man
Brukar inte använda något annat hjälpmedel än min egen hand/händer. Ibland händer det dock att jag smörjer in mig med olja i duschen och det tycker jag är underbart skönt. Att onanera med insmord kuk mmmm

Kram
Anders

snubbenhejsan

Ny medlem
Kön
Man
jag tar matolja ibland.
mer sällan lyxrunkar jag.
har en gång provat makaroner i termos(inte min grej)
och så har jag i mina år haft 4 st miss softies(det är grejer! men dyrt och ofta går de sönder)

Toppen