Steph
Medlem
- Kön
- Man
Jag fantiserar ofta om att bli knullat i rumpan. Är det andra som har samma fantasii som jag?
Oh, ja. Har provat en gång att bli påsatt och gör det gärna igen. Ska jag själv sätta på så föredar jag dock en damstjärt.
Jag fantiserar ofta om att bli knullat i rumpan. Är det andra som har samma fantasii som jag?
Det här inlägget från 2008 tyckte jag var väldigt roligt. Tror snarare att 100% av bögar har analsex och 20% av heterosexuella män har det med varandraInom parentes kan jag upplysa om att end 20% av homosexuella män har analsex.
sug hur länge du villKlart man fantiserar om att få en skön kuk i rumpan
Fast man börjar väl med lite sug o runk först
Har aldrig testat. För några år sedan inte ens tänkt tanken, men fan vet... Kanske är det värt att testa en gång i alla fall,
Det här inlägget från 2008 tyckte jag var väldigt roligt. Tror snarare att 100% av bögar har analsex och 20% av heterosexuella män har det med varandra
Plötsligt händer det.....Ooopppps!
När man minst anar det och framför allt inte förväntat sig, så sker det...
På jobbet träffade jag en man som hade ett gott sug i blicken och som väckte Vilde Ville på ett högst märkbart sätt!
Det märkte killen också...
...sa något om " giver or taker?"
" Båda", sa jag...
" Vilket föredrar du?"
"Att bli påsatt, förklarade jag..."
Så blev det också....
Så fantastiskt skönt det var....
Och sååå oväntat!
Finns nog inget bättre än att känna sig välfylld.Älskar att bli påsatt Både med strapon och av äkta kuk.