Angående Onanera, Maligt och Kvinnligt!

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det här är bara min bild, men jag tror att vi skulle kunna få detta forum att bli underbart. Om männen här skulle sluta skrämma bort kvinnorna. Ja, det är ni killar som får kvinnorna att lämna detta forum. Så snälla män. Bjud in kvinnor och får dem att stanna.
Puss i lårviken och på staken.

Last edited:

OnanNord

Aktiv medlem
Det här är bara min bild, men Jag tror att vi skulle kunna få detta forum att bli underbart. Om männen här skulle sluta skrämma bort kvinnorna. Ja, det är ni killar som får kvinnorna att lämna detta forum. Så snälla män. Bjud in kvinnor och får som att stanna.
Puss i lårviken och på staken.

Jag har samma känsla och samma bild...kanske är det ett önsketänkande att hoppas på en jämnare fördelning av kön och för all del läggning och åldrar på "Ona" men visst skulle det vara underbart men fler kvinnor och mer kvinnligt perspektiv och resonemang även i mina ögon:).

Samtidigt tycker jag att det finns respekt här på sajten som inte alltid gäller alla sidor och forum respektive media av sexuell- eller annan karaktär där vi män dominerar. På idrottsgalan härom kvällen fick en kvinnlig hockeykommentator välförtjänt pris för att hon stått emot och sagt ifrån om det näthat hon utsatts för i sin roll som journalist. En del av de tråkiga kommentarer hon fått visades i rutan, och de var förmodligen inte de värsta, men visst kan man förstå om sådana kommentarer gör ont och skrämmer bort den som blir utsatt.:(

Håller med...bjud in fler tjejer att känna sig hemma på forumet...ja låt oss alla ta vara på varandra...även om vi inte delar samma smak och intressen när det gäller njutning:).

Toppen