anusblekning

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Kompisen min sa idag-det är förjävligt, man måste ha en almanacka varje gång man lyssnar på radio för att se om det är 1:a april eller ej..
På nån nyhetssändning under dagen hade de sagt att den idag vanligaste förekommande plastikoperationen , både på män & kvinnor, är [red]anusblekning [/red]!!??!!
Jag fick mig ett gott skratt iaf, för jag skiter fullständigt vilken färg jag har på mitt [brown] brunöga[/brown], det är ändå inte till allmän beskådan, men kanske alla de som bleker sitt anus tänkte att det skulle vara det, rövslickeri är ju ingen nyhet..[8][8][8][8][8]
Trevlig midsommar förresten ;) [brown]

butterbee

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det är mest gay killar som gör det. Vi tjejer bryr oss inte så värst om färgen på vårt anus[:cool:]

G

Guest

Gäst
tja, finns säkert någon med sådant komplex med.. titta bara på Michael Jacksson ;)

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
slog lite på nätet, tydligen finns det nån slag kräm att smörja på, men att gå på salong för att göra det ?? hittade på min sökning en kommentar att det går lika bra med tippex [^]

sonice

Ny medlem
Kön
Kvinna
slog lite på nätet, tydligen finns det nån slag kräm att smörja på, men att gå på salong för att göra det ?? hittade på min sökning en kommentar att det går lika bra med tippex [^]

hahaaha, nu fick jag dagens garv!! ;) Jag som precis undrade vart tippex tagit vägen? Man använder aldrig det numera... (trodde jag);)

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Porrskådisar har nog nytta av analblekning, de visar ju de regionerna, men själv skulle jag dock inte vilja använda sånt.

Benster112

Medlem
Kön
Man
I Japan anses en tjej vara slösaktig om hon har bruna bröstvårtor. Så man tog fram en en kräm som man gnider in. Väntar några minuter och bröstvårtan blir alldeles klar-rosa. Ungefär samma färg som av en markeringspenna. Det lär ju va hälsosamt...

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
I Japan anses en tjej vara slösaktig om hon har bruna bröstvårtor. Så man tog fram en en kräm som man gnider in. Väntar några minuter och bröstvårtan blir alldeles klar-rosa. Ungefär samma färg som av en markeringspenna. Det lär ju va hälsosamt...

Nu undrar jag om du menar slösaktig:sleep:

Är det inte lösaktig:sleep:

Det vore kul annars att få reda på varför någon skulle bli mer slösaktig av bruna bröstvårtor än av rosa:)

Jag skulle slösa mer om jag hade rosa:D

athena

Medlem
Kön
Kvinna
[maroon]Går detta under kategorin "I-landsproblem"[/size=2], måntro?:D[/maroon]

Jag vet att blekning av hyn är vanlig i indiens "bollywood", ju ljusare desto finare är man. Men medlen är INTE hälsosamma för fem öre!:eek:

Toppen