Asiatiska tjejer

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
jag är också svag för asiaterskor, fy fan vad läckra dem är. Någon som skulle kunna boosta lite bilder? ;)

Onani, onani, det är min livsfilosofi

avve

Medlem
Kön
Man
Hurra, Jag åker till Japan i morgon bitti, Ska besöka min bror.
Undrar på om man ska ragga lite ?

Isdx

Medlem
Kön
Man
Asiatiska kvinnor ser ofta betydligt yngre ut än vad dom i själva verket är. Dom är också betydligt (inte bara lite) trängre än västerländska kvinnor, även i över 40 års ålder fast dom också fött barn. Vad gäller deras könshår så är det oftast rakt och inte lockigt som hos västerländska kvinnor, allmänt sett alltså.

---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]

SOLO

Medlem
Isdx: Den tjejen ær tveksamt 15.
Det kænsliga med æmnet "turister som har sex med tjejer i Thailand" ær ju att många turister osmakligt nog betalar fattiga tjejer før sex. Sexturismen i Thailand har bevisats vara maffiastyrd och innefattad med hot, våld och tvångsdrogningar mot de slavar (som ær det enda passande ordet) som vissa væsterlændska turister inbillar sig att njuter av sitt "jobb".

Skæms nær jag åker till asien før vad många tror om mig pga mina landsmæns ageranden.

Men visst finns det vældigt vackra kvinnor dær, det kan nog ingen førneka :)

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Jag kan (Så gott som) garantera att ingen av dom flickorna är under 18. Jag känner flera asiatiska tjejer för min familj har ett hus i Tokyo vi åker till 1 gång om året. :) men som sagt Söta grannar har man ju!

Kön
Man
Originally posted by SOLO

Isdx: Den tjejen ær tveksamt 15.
Det kænsliga med æmnet "turister som har sex med tjejer i Thailand" ær ju att många turister osmakligt nog betalar fattiga tjejer før sex. Sexturismen i Thailand har bevisats vara maffiastyrd och innefattad med hot, våld och tvångsdrogningar mot de slavar (som ær det enda passande ordet) som vissa væsterlændska turister inbillar sig att njuter av sitt "jobb".

Skæms nær jag åker till asien før vad många tror om mig pga mina landsmæns ageranden.

Men visst finns det vældigt vackra kvinnor dær, det kan nog ingen førneka :)

Det är ett sorgligt faktum som ingen bör blunda för att Bangkoks största industri och inkomstkälla är prostitution (som dessutom är förbjudet enligt thailändsk lag).

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Det är helt rätt oversexualized ingen bör blunda för det, men om man ska dit o Ragga o försöker få ett hederligt One night stand ska man åka till Japan där är inte prostitutionen (stavning ?) en bråkdel så stor.

Toppen