Att ställa frågan?

manneniuppsala

Ny medlem
Kön
Man
hej! jag och min tjej har gjort i princip allt inom ämnet sex, förutom att onanera inför varandra. kan tänka mig att det skulle kunna bli riktigt awkward stämning om man skulle fråga om det på fel sätt.

är det någon som har några bra tips? erfarenheter av själva onanerandet också? jag är nyfiken på hur det är! :)

tack på förhand, peas!

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
just do it...

när du håller på med förspel så leker du lite med dig själv & säger typ:
"mmmmm, jag vill se dig leka med dig själv"
har funkat för mig:p

manneniuppsala

Ny medlem
Kön
Man
haha schysst! om det inte skulle funka skulle det ju kunna bli sjukt pinsamt, hon känns lite blyg kring det ämnet faktiskt.

finns det några TJEJER som har tips? hur skulle ni vilja att man "frågade"? :D

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha schysst! om det inte skulle funka skulle det ju kunna bli sjukt pinsamt, hon känns lite blyg kring det ämnet faktiskt.

det har funkat för mig varje gång...
skulle det inte funka så får du kyssa hennes kropp & sen gå ner på henne...
man ska alltid ha en plan b & c :D

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
OK

jag tar det lite mer:

jag brukar ha en plan & sugen på nåt när jag ger mig in för att leka..

då hetsar jag upp tjejen så mycket att hennes blyghet är som bortblåst & det enda hon vill är att njuta

detta får man av lek, smek & komplimanger (uppriktiga)

så när hon är riktigt sugen så runkar du för henne & tittar uppskattande på henne & ställer frågan

funkar inte det böjer du dig bara fram & kysser hennes bröst & mage
ner mot hennes kåta mus, då har du plan b, släpp plan a för den gången
tjat funkar i n t e

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna

Som Doc säger; hetsa upp henne tills blygheten försvinner - det finns ju ingen anledning att rakt av ställa frågan tycker inte jag utan smek henne och samtidigt dig själv och när hon är ritkgit igång så vädjar du till hennes ego genom att berätta hur kåt du skulle bli av att få se henne smeka sig själv.....works with me ;)

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det är faktiskt riktigt upphetsande att få en tjej så kåt och upphetsad att blyghet och spärrar försvinner.
Har varit med om att tjejer gjort saker som de innan påstått sig aldrig våga göra, tex att smeka sig själva inför någon annan.
När hon sen sett hur JAG reagerar på det så blir det om möjligt ännu bättre.
Så tipset är; fråga henne bara, tänk bara på tajmingen.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar inleda så att jag själv börjar smeka henne samtidigt som jag smeker mig själv, sen när hon blivit tillräckligt kåt så flyttar man ned hennes egen hand dit. Fått de blygaste av de blyga att börja smeka sig själv så, om man vill börja lätt så kan man ha täcke över. Sen ta bort det när båda känner sig komfortabla :)

Toppen