avrunkning

rirre

Ny medlem
Kön
Man
nån mer än jag som gillar när tjejen smörjer in hela staken o pungen med mycket glidmedel..runkar o leker med båda händerna?..min tjej älskar att göra så med mig..nån mer kille som gillar när tjejen gör så...och gillar ni tjejer här på forumet att leka så med en stake o se kille njuta..??

buck_naked

Ny medlem
Kön
Man
Håller med till fullo! Riktigt härligt är det, speciellt när tjejen varvar händer, svårt att förklara men dem som sett en del porrfilmer kanske förstår :p

Kraaam på dig! // Farbror Barbro

Lasse_s

Ny medlem
Kön
Man
När tjejen runkar av en och samtidigt suger lite både på ollonet och bollarna får hon hemst gärna masera området under pungen med mycket glidmedel, om hon känner som hon oftast gör får hon jätte gärna trycka in ett eller två fingrar i anus och smeka runt på prostatan då blir staken hård och sprutar ordentligt efter det och ger tjejen en riklig belöning. Annars kan hon runka och masera under pungen samtidigt som hon masserar/kliar insidan av låren, då blir det också en av de starkaste orgasmerna som finns med mycket tillhörande sprut, det tycker hon om!! Prova gärna...

LS

Toppen