bättre orgasm av att jucka?

spaceturner

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan man få en bättre orgasm av att göra något annat än att bara runka av snoppen hela tiden? Kan man få bättre orgasm av att t.e.x. jucka mot ett lakan eller jucka mot något blött?

spaceturner

Ny medlem
Kön
Kvinna
gjorde det igår också! Det är himla skönt att spruta mot något, än att bara spruta i luften. Jag gjorde med kalsingarna och täcket!

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
rör man sig är det skönare än att sitta stilla för att man får igång blodcirkulationen mer och andas man tyngre är det skönare också. Kanske låter dumt men testa :)

kåt kille i småland

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
det finns ju så enormt mycket man kan prova o se vad som är skönt i den åldern..ojoj..

Intreserad av rätt så mye..

Ålder
43
Kön
Kvinna
Summan av kardemumman är väl att om man inte skadar en själv eller någon annan så bara kör på. Prova det som verkar skönt och njut (förhoppningsvis :)) på vägen. Man ska inte vara så rädd för att experimentera.

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge

Goboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by spaceturner

Kan man få en bättre orgasm av att göra något annat än att bara runka av snoppen hela tiden? Kan man få bättre orgasm av att t.e.x. jucka mot ett lakan eller jucka mot något blött?
Du smeker ollonet samtidigt om du juckar mot en kudde t ex. Det blir skönare också. Du kan ju smeka ollonet direkt med 2 fingrar men då ska du helst ha matolja eller glidmedel på ollonet. Matolja har jag provat och det är skönt som tusan. Sen när du juckar så det blir roligare också. Prova på du bara. ;)

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag satt precis och smekte enbart ollonet med hjälp av mina lena kallingar. Till sist skakade jag i hela kroppen. Jag sabbade dock orgasmen på slutet för jag gick över till det vanliga runkandet. Men vilken upplevelse.

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jag har upptäckt på sista tiden att om jag känner mej kåt så kan jag få enormt sköna stötar i underlivet och upp till huvudet bara genom att ligga på sängen och jucka försiktigt. Har liksom legat på sidan och juckat med höga stön in i kudden som följd. Ashärligt, för jag har flera gånger känat att jag varit så nära att komma av det. men hitills har jag inte gjort det i alla fall. Jag tror nerverna är gjorda för att ge upphetsning bara av själv knullrörelsen. Juckar man fram och tillbaka när ma är lite kåt så får man miniorgasmer, för det är vad jag känt det som. Att fokusera sig på att flytta kåtheten ut i hela kroppen hjälper också.

Goboy

Medlem
Kön
Man
el gardo: Precis. Man ska inte fokusera så mycket på orgasmen. Prova att gnida händerna mot varandra. Du kommer känna att du blir varm och att det pirrar i dom eller hur? Blev själv förvånad av känslan för det är inte varje dag man gninder händerna mot varandra. Där har man fokuserat på något annat. Det är lite vad taosex handlar om.

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Vet inte om det riktigt hör till ämnet, men jag läste den här tekniken någonstans.
Gnid in din kuk i glidmedel (själv brukar jag använda saliv). Stoppa in den i en mindre men fortfarande rymlig påse. Mjukare påsar rekomenderas. Sedan placerar du kuken med påse mellan madrasserna eller kuddarna på din säng eller soffa. Dra ut lämmen så ser du att påsen har ett perfekt hål för den. Sedan är det bara att tuta och köra. Änklare om du pressar ner över kuken medan du gör det.
Har själv testat det, och om du inte är rädd för att knulla sängen (oroa dig inte, den är troligen fri från sjukdommar) so rekommenderar jag det starkt.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Måste säga att det är stor skillnad mellan "draförhudenframochtillbaka"-runket, och att smeka ollonet/ollonkanten med nåt halt.
Första gången jag upptäckte det var i gymnasiet då jag körde en lyxrunk med kondom... hade då förhuden tillbakadragen hela tiden, och runkade med tvål o vatten utanpå kondomen...
I början kändes det inget speciellt, men efter en stund börjar det komma en svagt kittlande känsla typ längs hela urinröret, sen ökar den känslan sakta men säkert, och sen tror man att man ska komma... men det gör man inte, utan den kittlande känslan blir bara starkare och starkare, och till slut kommer orgasmen i en jävla extas. Dock tycker jag att själva sprutet blir skönare med det vanliga förhudsrunket. Men det är värt att testa för er som inte gjort det !

Kåt & glad

runknizze

Medlem
Kön
Man
Normalkuk: Det är precis vad jag kom på i högstadiet. Det är något jag reckomenderar till er som inte har testat. Runka/smek ollonet i toppen med lite glidmedel eller annat som glider bra. Ibland funkar det och inbland funkar det inte. När jag har fått till det som best så har jag knappt kunnat ligga stilla. Det känns i ben, kuk, mage, ja i hela kroppen om man gör rätt.

Goboy

Medlem
Kön
Man
normalkuk: Exakt. Precis samma med mig.

Men det brukar ta lite tid och det är lätt att man ger upp men det ska man inte göra. Det jag brukar göra är att smeka ollonet ett tag och en övergå till normalrunk.

Toppen