Böjd snopp !

Mathias

Ny medlem
Kön
Man
Jag har förmig att det beror på om man runkar mycket, om man runkar mycket med högerhanden så lutar den mot höger och tvärt om med vänster då, men att den lutar ner har jag ingen aning om.

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Mathias

Jag har förmig att det beror på om man runkar mycket, om man runkar mycket med högerhanden så lutar den mot höger och tvärt om med vänster då, men att den lutar ner har jag ingen aning om.

Nej, jag tror verkligen inte att det har att göra med hur mycket man runkar och med vilken hand man runkar. Det är nog bara som så att man är född med vissa arvsanlag och dessa talar om för kroppen och snoppen hur de ska se ut.

handtralla

Medlem
Kön
Man
Som "behappy" skriver har det inte med vilken hand som man runkar med som avgör om kuken är böjd åt ena eller andra hållet. Jag startade en tråd för ett tag sedan angående detta, vilken bekräftar detta också

Keep on going!!

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Min kuk står precis rakt upp tätt tryckt mot magen när jag har stånd. Det har den alltid gjort, och när jag var pojke hände det ibland att den började peka rakt upp i duschen eller bastun och alla kunde se hur det stod (!) till med mig. Tack och lov hörde jag inte till de blyga, utan jag lät den stå tills den mjuknade igen. För mig beror uppåtståndet på att skaftet precis där det försvinner in i kroppen har en ganska tvär böj uppåt medan resten av kuken är helt rak. Jag har inga problem med det när jag har sex och jag tycker själv att det bara ser rätt sexigt ut. Rak eller böjd spelar ingen roll tycker jag, bara kuken fungerar när den skall.

Isdx

Medlem
Kön
Man
Min kuk står också rakt upp tätt till magen, den har alltid gjort det. Den är en aning böjd uppåt, inte åt någon sidan, utan mot magen. Jag har inte heller alls haft problem med sex vad beträffar min kuk, den fungerar helt bra med sina 17 cm på skaftet ;) I själva verket så har några tjejer talat om för mig att lite uppåt (eller åt sidan) böjd kuk fungerar bäst därför att den då masserar bättre fittans väggar. I missionär ställningen t.ex så masserar en uppåt böjd kuk allra bäst tjejens G-punkt :p

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
Alla kukar står olika. Om din kuk står upp-ner eller höger-vänster så är det bara gratulera! Det är en svensk kuk! Och i fittan gör det inget.
Pesonligen så gillar jag snea kukar bättre än raka...

G

Guest

Gäst
vänster neråt. Ingen har klagat hittills. :)

Toppen