Balans mellan online och irl?

  • Thread starter Deleted member 70601
  • Startdatum
D

Deleted member 70601

Gäst
Ni som hänger här och kanske även porrsurfar på annan plats och även har partner offline, hur balanserar ni de två världarna? Kanske särskilt om er partner inte känner till eller är intresserad av cybersex av något slag.

Och om er partner är involverad eller införstådd, hur kom ni till det läget? Hur togs ämnet upp?

Eller behöver ni ens tänka på detta? Ni kanske har ett helt oproblematiskt förhållande till onlinesex/porr/chattande osv...
 

Lillkuken

Välbekant medlem
Kön
Man
Porrsurfar och chattar online. Har bra sexliv med frugan. Men online, som hon inte känner till, så är det mer fokus på mina fantasier om bland annat kukar. Tror inte hon skulle uppskatta det om hon fick veta. :LOL:
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Ibland brukar min sambo runka av mig medans hon kollar på någon serie. Och under tiden kan jag surfa på diverse porr eller här och bli superkåt tills hon runkar fram en redig sats ur min stenhårda kuk.
 
D

Deleted member 67733

Gäst
Jag och frun har ett bra sexliv. Men ja chattar gärna för att fantisera om sånt som vi inte gör i sängen, tex, killsex, ett par till i sängen. Hon vet absolut ingenting om detta,
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Frugan o jag har väl tyvärr inte mycket till sexliv längre. Hon runkar av mej då och då. Har inte direkt i nutid snackat om att jag porrsurfar o hänger på forum men tror nog hon iaf är medveten jag tillfredställer mej själv o med det kikar på porr med.
 

Niklas46

Aktiv medlem
Kön
Man
Frun vet inget om mitt surfande. Chattar och cammar. Hon skulle inte uppskatta det alls. Annars har vi ett ok sexliv men jag vill lite oftare.
 

MikeJ

Aktiv medlem
Min sambo vet om att jag porrsurfar
Vi kollar på porr tillsammans och samtidigt runkar och pullar vi oss själva, superhärlig!! Blir bisex, lesbiskt, gangbang, ren bögsex (gruppsex mellan bara män), wesex m.m. Vi fantiserar även om sex med andra som vi har "busat" med. Är härligt att vara helt öppen med det och att vi delar porrsurfandet!!!
 
Toppen