Balansera på eggen - tips?

jonae

Ny medlem
Kön
Man
Alla vet vi att det är som allra skönast sekunden innan man sprutar. Har ni tips på hur ni gör för att förlänga den sekunden - eller upprepa den gång på gång?

Själv försöker jag slappna av, tar upp runkningen, slappnar av osv. Till sist går det bara att nudda kuken för att hamna där uppe på "eggen". Går det tillbaka kan man ta ytterligare ett skönt tag, men passerar man "eggen" så sprutar man, och sen är det slut för den gången.

En gång lyckades jag att behålla "på gränsen stämningen" i flera sekunder utan att det sprutade, och kunde upprepa de typ 10 gånger. Men har inte lyckats göra det igen.

Ett annat sätt är att precis när det skall gå böja ned kuken mellan de spända låren och på det sättet få en förlängd "nu-går-det"-känsla.

Någon som har tips på fler sätt?

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har bara varit där några få ggr, alltså "balanserat på eggen". Men det är skithäftigt att kämpa för att hålla igen & kunna kontrollera när det ska kila..
Tänker fortsätta tjata om att jag tror god fysik efter reglelbunden motion underlättar kroppskontrollen & bonus är bättre sex.. Så är det för mig iaf..:p

Toppen