bara heterokillar?

Zakarias

Ny medlem
Kön
Man
Konstigt. Verkar som jag nästan är den enda bikillen här. Kan det vara så?..Hör kanske inte hemma någonstans!! Gillar som fan o runka ihop med andra killar o se hur dom runkar. Vill inte suga eller bli sugen eller sånt.

Jerker

Ny medlem
Kön
Man
Nej jag räknar nog mig själv som bisexuell. Inget jag är direkt öppen med men o andra sidan så behöver man väl inte springa omkring och skylta med sin läggning.

K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Yo!
E oxå en bikille. Älskar att runka med en kille... men gillar oxå att suga... men där stannar det. Endast sexuellt inget intimt som hångel o så. Blä! ;)

-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!

Corm

Medlem
Kön
Man
Om man inte kan bli kär i en kille och inte heller kan tänka sig ett förhållande med en kill utan endast gillar kukar, så skulle jag inte kalla den personen bi (om det är en kille alltså).
Jag är sån dock...alltså en kille som gillar att suga kuk men är inte varken bög eller bi, för jag skulle aldrig i livet vilja kyssa en kille, ännu mindre knulla en eller vara tillsammans med en.

K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Originally posted by Corm

Om man inte kan bli kär i en kille och inte heller kan tänka sig ett förhållande med en kill utan endast gillar kukar, så skulle jag inte kalla den personen bi (om det är en kille alltså).
Jag är sån dock...alltså en kille som gillar att suga kuk men är inte varken bög eller bi, för jag skulle aldrig i livet vilja kyssa en kille, ännu mindre knulla en eller vara tillsammans med en.

Då e vi nog rätt lika du o jag... ;)
Känner precis som du!

-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!

Toppen