Bekännelse (affär med kompis flickvän del 2)

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Ännu en kväll framför tvn och en dålig serie som man inte riktigt orkar hänga med i, hösten har kommit och regnet duggar tätt utanför. Jag funderar på att gå och lägga mig när min mobil på soffbordet plötsligt lyser upp. En notis från snapchat, ditt namn står där. Jag plockar ivrigt upp telefonen och öppnar din snap. En bild från ert vardagsrum, ett glas på bordet och en tv som lyser upp rummet. Du verkar vara ensam som jag och ha tråkigt. I texten står det:

- Hej, kom och tänka på dig. Vad gör du? Jag är uttråkad här haha..

Jag blir lite pirrig av meddelandet, kanske skulle jag fråga om hon ville komma över? Jag har tänkt alldells för många gånger på det som hände i somras, min kuk långt ner i din hals, ditt ansikte nerkladdat av min sperma, hur gott din fitta smakade. Fast tänk om min kompis skulle få reda på allt? Efter lite övervägande känner jag att det är värt risken, jag vill knulla henne nu ikväll, jag bara måste ha henne.

- " Vad trevligt att du tänker på mig, något särskilt du tänkte på? Jag är med uttråkad här hemma.." skickar iväg snapen.

Efter en liten stund får jag ett svar, jag ser att det är en film hon skickat och inte en bild den här gången. Jag öppnar den direkt. Filmen visar hur hon sitter i bara bh och trosor i soffan, med sin ena hand smeker hon sitt bröst, tar ett stadigt tag om det och trycker. Hennes styva bröstvårta syns genom tyget. Hon för sen handen ner för magen, stannar vid troskanten och sen för in handen under trosorna och trycker in två fingrar i sig. Jag hör hur hon stönar högt, hon för sen upp fingrarna, helt våta av fittsafter och visar mig i kameran. För sen upp dom mot munnen och suger av dom.

Min kuk blev stenhård direkt av det jag såg. Jag drar ner mina byxor och kalsonger där jag sitter i soffan. Tar ett stadigt tag om skaftet på min kuk och börja sakta runka. Jag spelar upp snapen igen och blir ännu kåtare, jag måste bara få känna hur hennes fitta omsluter och kramar min kuk. Jag skickar tillbaka en snap på direkten.

- Kolla hur hård du precis gjorde mig...ska du inte komma och göra någonting åt det?"

Hon öppnar snapen direkt. Får ett snabbt svar.



- Jag kommer nu, vi har 40 minuter på oss.

Som tur var bodde hon bara 5 minuter ifrån mig så jag visste att hon skulle va här när som helst. Jag går genast och låser upp dörren till lägenheten och klär sedan av mig naken och sätter mig på sängkanten. Jag vill inte hinna bli slak innan hon kommer så jag runkar lite lätt och tänker på hur jag ska knulla henne.



Tillslut knackar det på min dörr och hon kliver in. Jag spanar in henne från topp till tå. En tight vit T-shirt utan bh där jag kan se hur hennes styva bröstvårtor trycker mot tyget och en kort kjol på sig som slutar precis över hennes fasta lilla rumpa. När hon böjer sig ner för att ta av sig skorna ser jag att hon inte har några trosor på sig och jag ser rätt in i fittan, jag kan redan nu ana hur våt hon är. Hon kommer mot mig där jag sitter naken på sängen och påväg till mig slänger hon av sig tröjan, hennes fasta uppnosiga bröst hoppar till och jag ser nu hur bröstvårtorna pekar rätt ut. Hon slänger av sig kjolen och står nu helt naken framför mig.

- Är du säker att du vill det här nu? Det finns ingen återvändo efter detta.

- Jag är helt säker, har längtat efter dig.

- Och jag efter dig.

Nu finns det ingen mer tid att spilla, jag vill ta tillvara på varje minut vi har innan min kompis kommer hem från jobbet och hon måste gå. Hon sätter sig på knä framför mig i sängen. Utan att tveka så tar hon ett stadigt grepp om min kuk med sin hand och börjar att runka av mig. Långa sakta drag runkar hon kuken framför sitt ansikte, med sin andra hand masserar hon sin klitoris. Medans hon runkar min kuk så börjar hon slicka med sin tunga längst med mitt skaft. Sakta kysser hon skaftet ner mot min pung. När hon kommer till pungen börjar hon nu slicka båda mina kulor samtidigt som hon nu runkar mig snabbare. Jag stönar högt av behandlingen, hon jobbar sig neråt med tungan och slickar min mellangård.

- Lyft upp dina ben.

Jag gör genast som hon säger utan att tänka något vidare på det. Jag ligger nu på rygg vid sängkanten med bena upp mot min överkropp. Hennes tunga jobbar nu upp och ner längs min mellangård, ibland hela vägen upp till pungen och slickar mina kulor sen ner igen. Jag känner nu hur hennes tunga jobbar sig ner mot mitt anus. Hon kysser precis bredvid mitt hål och slickar försiktigt, hennes tunga börjar jobba allt mer intensivt och tempot och trycket ökar. Detta gör mig otroligt kåt och jag vet knappt vad jag ska ta vägen. Hon spottar på mitt anus och använder tungan för fullt, med den ena handen runkar hon min kuk med långa långsamma drag. Jag stönar ut högt.

- Ah fuck vad skönt, snälla fortsätt.

Orden får dig att stanna upp med allt.

- Åh vill du att jag ska fortsätta?

- Ja snälla sluta inte...

Hon för nu in ett finger i munnen och ser till att det är gott om saliv på det. Sen för hon det mot mitt anus och håller det lite lätt precis vid öppningen. Sakta ökar hon trycket och rör fingret i roterande rörelser. Det släpper efter mer och mer och tillslut är hela fingret i mig. Hon börjar röra det in och ut sakta. Med den andra handen runkar hon min kuk i ett allt snabbare tempo. Jag vet knappt vad jag ska ta mig till och stönar allt högre och högre. Känslan av hennes finger i mig som masserar min prostata och det stadiga greppet om min kuk börjar bli för mycket.



- Nej jag kan inte mer, jag måste spruta. Snälla vänta, jag måste få knulla dig...



Hon struntar helt i vad jag sa och ökar nu tempot med fingret som är i mig. Hon trycker hårdare och snabbare. Jag känner helt plötsligt hur något vått omsluter min kuk, hennes tunga spelar nu över mitt ollon. Hon trycker ner min kuk djupt ner i sin hals. Nu kan jag inte hålla mig längre jag bara måste få spruta.

- Fuck jag kommer, jag kommer fortsätt, fortsätt.

Det triggar henne och hon ökar tempot ännu mer. Hon kör nu fingret hela vägen in i mig och håller kvar det där och rör runt. Hon tar min kuk hela vägen ner till botten. Mina ben börjar att skaka okontrollat och jag kommer i den kraftigaste orgasmen jag någonsin varit med om. Hela hennes hals och mun fylls nu med min sperma och jag kan inte sluta stöna högt. Stråle efter stråle pulseras ur min kuk. Hon slutar suga mig och gapar för mig för att visa hur mycket jag kom. Tar sen in min kuk i munnen igen och spottar sen ut all min sperma på den. Hela mitt skaft och ollon är nu täckt med sperma och hennes saliv som rinner ner för den. Hon tar ett grepp om kuken och säger till mig.



- Kolla vilken röra du fick mig att ställa till med. Men tack så mycket, jag behövde verkligen få smaka på lite sperma ikväll. Bäst jag skyndar mig hem nu innan han kommer..



Hon klär på sig sina kläder snabbt och jag ligger kvar där naken. Innan hon går får jag en kyss. Jag känner bara smaken av sperma när våra tungor möts. Jag får sen en sista puss på kuken och sen är hon borta. Kvar ligger jag naken och helt tömd. Längtar tills nästa gång vi ses...



1h senare lyser mobilen upp. En snap från dig.

- Tack för ikväll, längtar tills nästa gång vi ses. Då är det min tur att få njuta säger vi va? ;)
 
Toppen