Oj jag har ett ton med fantasier, mitt huvud går så ofta i spinn kring olika saker. Det räckeratt jag ser något på stan på tv eller nätet så kan mina snuskiga tankar gå igång...tror inte jag är sexmissbrukare eller så, men jag har rätt så porrigt sinne som lätt antänds.
En fantasi...av många när jag handlar...
Jag är på Ica och handlar, lite sen kväll sådär men inte tomt. Jag är självklart sexigt klädd med lite för kort kjol, knästrumpor och tight topp. Toppen är v-ringad så man ser en hel del av mina bröst.
Jag märker att en man följer mig runt i butiken och smygtittar på mig, jag gillar det, börjar utmana lite med att böja mig framåt, gå ner på knä och letar nedersta hyllan och sen bara böjer mig fram. När jag är längst ner i butiken så har jag inte riktigt koll på var han är men jag fortsätter att utmana utifall att han ser. Jag håller en ask med något i handen och funderar på att köpa när jag känner honom kliva upp tätt bakom mig och tar tag i mina bröst, börjar massera dem och håller mig hårt på plats. Jag känner hans stora kuk pressas mot mina skinkor och han stönar i örat på mig.
Jag stönar tillbaka och sen ja...jag kan skriva en hel story men han börjar knulla mig bakifrån, lyfter kjolen, drar undan mina panties och kör på. När han är klar lämnar han bara, jag står kvar och flämtar med lite sperma utmed mina ben...så kommer det alltid fram en till och en till och bara tar mig utan nåd...så där kan jag fantisera tills jag kommer...