Berätta om era familjeupplevelser.

Couple7075

Aktiv medlem
Kön
Man
Denna morgon, jag gick väl i sjuan eller åttan, låg jag naken med täcket åt sidan och runkade när jag hör dörrens handtag tryckas ner och morsan frågande ”har du vaknat än”. Jag hör att hon tystnar och bara står still. Eftersom jag blundar så låtsas jag som jag inte märkt att hon står där och fortsätter. Det hetsar upp mig enormt att någon står och tittar, även om det är morsan, så jag runkar hårdare än jag någonsin gjort och ganska snart skjuter jag av en utlösning rakt upp som landar på min mage.

Morsan stänger sakta dörren och går ner på undervåningen. Jag kliver upp, gör mig ordning, klär på mig och går ner till frukosten. Allt är som vanligt och hon säger inte ett ord om vad hon sett. När jag kommer hem från skolan är det nya lakan i sängen och efter det knackar hon alltid på min dörr.
Jag har en liknande historia. Ja min morsa kom upp på övervåningen till deras sovrum en morgon. Där hade jag min säng vid fotändan av deras dubbelsäng. Jag var ganska ung och runkade och hade fullt upp med att komma så jag hörde henne inte när hon öppnade dörren. Hon såg mig komma och stängde så dörren försiktigt och smög ner igen.
Lite pinsamt men ändå inte. Jag hade ju sett en del och hon hade sett att jag såg på, så det gjorde inte så mycket. Finns mer att berätta.

Last edited:

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en liknande historia. Ja min morsa kom upp på övervåningen till deras sovrum en morgon. Där hade jag min säng vid fotändan av deras dubbelsäng. Jag var ganska ung och runkade och hade fullt upp med att komma så jag hörde henne inte när hon öppnade dörren. Hon såg mig komma och stängde så dörren försiktigt och smög ner igen.
Lite pinsamt men ändå inte. Jag hade ju sett en del och hon hade sett att jag såg på, så det gjorde inte så mycket. Finns mer att berätta.
Häftigt du får gärna berätta mer

BiSex_GBG

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Berätta gärna mer. Pm eller session om det är bättre.

Toppen