Beskriv känslan när ni kommer

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Känslan av en orgasm är ju olika för alla och även svårbeskriven. Det brukar kanske räcka med att säga att "orgasmen är skön" för att folk ska förstå vad man menar. Men vad är det som är skönt? Beskriv hur känslan av orgasm är för dig, eller känslan av att komma.

För mig är det från en pirrig uppbyggnad där känslan av att sex och lust är centrum i mina tankegångar. Nästan känslan av att något laddas upp, känslan sen när jag får chansen att runka eller ha sex är en känsla av belåtenhet och det där "äntligen". Att sen ta sig med egen hjälp eller någon annan över tröskeln till orgasm är en resa som går från ett svagt pirrande i kroppen till explosioner. För mig går det stegvis, pirrandet kommer och går i vågor som blir tätare och tätare för att sen bli så täta att det blir en hel känsla. En känsla som kan beskrivas som elektricitet, och en varm känsla i hela kroppen just innan jag sprutar.

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag spänner mig i hela kroppen, speciellt i benen av någon anledning, kan inte beskriva det bättre.

N

nyfiken20

Gäst
Älskar känslan när ja är nära oftast ökar ja farten , gällerbåda sex o runk. har oftast kondom vid sex, men rynkar ja låter ja det komma fritt o låta det hamna där det hamnar

Toppen