Blev så tänd!

violen

Ny medlem
Kön
Man
har nyss kollat in lite trådar från flera olika forum här, gick in på "killgrejer", kom till sidan 2, gick in på Mr.Fleshlights ämne "fleshlight video + billeder", kollade in första instruktionsfilmen, han som knullar nån fleshlight som kallas "ice", och fan vad det satte igång mig alltså... har ju själv ingen kuk, men det såg så jävla skönt ut...och han knulla manicken så jävla skönt så självklart tänker jag att det är min mus han sätter på... är omättlig på denna lilla filmsnutt... tack Mr.Fleshlight!

violen

Ny medlem
Kön
Man
by the way, ingen annan som börjar få det härligt som jag just nu...? har fortfarande på mig jeansen, men jag jag gnider med ena handen över fittan...upp och ner...

tombola

Medlem
Kön
Man
hej violen,
saklart att att jag ar med...men sant har ar roligare pa msn eller nagot liknande. Hursomhelst...har du fatt av dig jeansen annu. Jag har precis halat ner mina boxers och borjar pilla lite pa kuken...

Nike

Medlem
Kön
Man
Jo, håller med om att Fleshlight-grejorna kan vara rätt upphetsande :D
Visst är det härligt här med. Har suttit och kollat runt här ett tag, sitter dessutom och läser lite härliga noveller. Själv får jag smeka mig lite över kuken som börjar styvna till ;)

violen

Ny medlem
Kön
Man
tagit av mig jeansen nu, plockat fram staven, fötterna på bordet framför datorn, skasnart låta den glida in...önskar nån va här med kuken vid mitt ansikte, så jag kunde kyssa, slicka, suga

tombola

Medlem
Kön
Man
jaaaa. sug mig medan jag knullar din fitta med med fingrarna och tungan... funderar pa att plocka fram nagon hudlotion sa att det blir riktigt skont

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
sitter just nu har precis läst ditt meddelande.....du kan få låna min kuk för ditt ändamål den är rikigt hård nu......:D

violen

Ny medlem
Kön
Man
ja, ta fram nåt skönt glid åt dig...ska trycka upp dildon sakta snart.. nu låter jag den bara gnida den mot klittan, pillar med andra fingret i fittmynningen (när jag inte skriver..)

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
sitter och drar i den fullt upp.....kittlar mig på pungen....skönt att läsa vad du gör......

tombola

Medlem
Kön
Man
nej var forsiktig sa att du inte blotarner keyboarden... har gnidit in kuken ordentligt med hadnkram sa att jag kan halla handen stilla och jucka med kuken in och ut...latsas att det ar din fitta jag knullar

violen

Ny medlem
Kön
Man
ok, dildon snabbare och snabbare, in och ut, pressar min högerhand mot klittan... jag kommer snart... fan vad jag vill ha en kuk i munnen, åh snälla ge mig en kuk i munnen så jag får känna den salta kuksaften , mina blöta läppar trånar så efter en hård kuk.. vill att nån trycker kuken mot mina bröstvårtor, runkar framför mina ögon, ger mig kuken igen i munnen... så jag får slicka och suga mer

tombola

Medlem
Kön
Man
jag trycker min kuk mot dina lappar...sa att den glider in i din mun...jag knullar din mun trycker undersidan av mitt ollon mot din tunga....mmmmmm

Nike

Medlem
Kön
Man
Violen: Hur gick det inatt? Gick det för dig, kom du...?
En sak är säker: blev riktigt kåt när jag läste dina meddelanden. Hoppas det var skönt för dig med ;)

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Haha ja kan alltså inte ta det på allvar ja vet inte varför

Anti-spamfilter

Toppen