Blir kvinnor slappare med åren?

zoombo

Medlem
Kön
Man
Jag tänkte givetvis på själva fittan; blir den rymligare och mindre åtsmitande t ex efter ett par barnafödslar eller bara av rent åldrande?

Själv har jag bara haft tillgång till ett och samma hål i så lång tid att man inte har något att referera till längre *fniss* men jag kommer iaf ihåg att det inte kändes någon större skillnad efter (första) barnet (som föddes den naturliga vägen) som man läst och hört så mycket om.

Vad säger ni andra som har mer erfarenhet? Och är detta något som kvinnor går och oroar sig för, ungefär som män gör med deras potens? :love:

Isdx

Medlem
Kön
Man
Har erfarenhet av några äldre kvinnor som fött barn. Allmänt sett så blir ju fittan lite rymligare efter att kvinnan fött barn, det är ett faktum i dom flesta fall. Men jag har också mött kvinnor som bra har kunnat använda sina fittmuskler under samlaget, detta gör att fittan inte känns alltför rymlig. Mycket skön känsla måste jag säga då kvinnan kan liksom kan "mjölka" kuken med sina fittmuskler under samlaget.

---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]

zoombo

Medlem
Kön
Man
OK, men handen på muttan tjejer:
Gör ni verkligen dessa knipövningar?
Och om ni gör dom, vad är då syftet? "Jag måste knipa så att jag inte blir för slapp där nere för min partners skull..." eller? [B)]

Kiiruna

Ny medlem
Kön
Man
Nä, det behöver det inte vara. Jag är fortfarande ganska trång men jag kniper likväl, det är skönare för en själv om man kniper, för då masserar man sig själv lite indirekt och kuken får en bättre placering, tycker jag i alla fall.

Överhuvud taget så bruka tjejer bli slappare med åren, en normalstor kuk töjer fitta vare sig man vill det eller ej, och ålder tar ut sin rätt man man tar sig över medelåldern. Vissa killar blir ocså slappare, kuken står inte lika mycket upp utan slaknar lite med tiden.

Nulla sej sån lite kärring....

zoombo

Medlem
Kön
Man
Ja det är väl en sak att knipa medan man knullar - för DET känns gött! Men knipövningar i allmänhet - såna som dom visar på TV-reklam och tror att man pysslar med lite till mans(!) - detta tror jag knappast förekommer. Som sägs motverka åldersinkontines eller vad man kallar det.
Det är nog knappast det man tänker på om man mot förmoden gör dessa övningar.

Toppen