hej, jag runkade idag och när jag till slut kom så fick jag se till min chock att det var blod som kom blandad med sperma, jag blev helt chockerad, vad kan vara felet med att det kommer blod med?
Ta det lugnt. Det kan tydligen hända att man spräcker något blodkärl där inne. Så det behöver inte vara något allvarligt om det bara är någon gång. Däremot om det forsätter att komma blod i sperman skall du nog söka upp läkare.
blod i sperman är inte normalt liksom blod i urinen, men det behöver absolut inte vara något allvarligt. är det en engångsföreteelse kan du skita i det, men skulle det fortsätta ska du söka läkare. (en i vårdyrket)
hej, jag runkade idag och när jag till slut kom så fick jag se till min chock att det var blod som kom blandad med sperma, jag blev helt chockerad, vad kan vara felet med att det kommer blod med?
Det är ingen fara jag hade det också för två år sen!!! det går över efter någon vecka!!! håller det på i över en månads tid ska du uppsöka en läkare men jag kan garantera dig att det behöver du inte!!!!!