pussycat00
Välbekant medlem
- Kön
- Kvinna
Ja, det kan stämma men jag var oxå rejält upphetsad. Verkar som att det behövs lite kraft oxå när man ser på nätet
Stämmer...jag brukar "vispa" med kraft när vi håller på! Med bara lätt tryck blir det inget sprut eller kanske inte ens orgasmJa, det kan stämma men jag var oxå rejält upphetsad. Verkar som att det behövs lite kraft oxå när man ser på nätet
Klart vill jag hjälpa... Är ju snällNej, precis! Ni måste hjälpa mig!!!
Hoppas du lyckas....det är en upplevelse!Har aldrig fått en fontänorgasm. Innan jag läste på detta forum trodde jag att fontänorgasm var en myt som odlades av porrbranschen
Men nu ser jag att jag har något att lära mig och se fram emot
Har aldrig fått en fontänorgasm. Innan jag läste på detta forum trodde jag att fontänorgasm var en myt som odlades av porrbranschen
Men nu ser jag att jag har något att lära mig och se fram emot
Porrbranschen odlar väl på myten att de ser ut som om det kommer från en vattenslang. Tror större delen av de som sprutar på film är mer eller mindre fejk där tjejen har druckit mängder av vatten...och ja...
Men det är definitivt ingen myt, dock ter det sig nog mer subtilt oftasts. Kanske bara en blöt fläck på lakanen eller mindre vätska som utsöndras.
Mer eller mindre utsöndrande vätska blir det långt innan orgasmen
En in-och-ut-rörelse funkar inte alls för mig, utan in med fingrarna i fittan och sen böjer killen på dom, hårt och i rasande tempo. Tänk ungefär samma rörelse som om man kramar en stressboll. Jag håller faktiskt igen lite för det mesta när jag sprutar, annars skulle vi behöva byta lakan varenda kväll, skvätter upp i ögonen på mig själv till och med. Men det är ju mest för att han har fingrarna kvar i mig under hela orgasmen, annars stannar den av
Hmmm, njaa, det sa jag inte hehe.... Men kanske lite åt det hållet i mängd i alla fallDå finns det alltså de som sprutar som i porrfilmerna?