Vet inte när jag fick första fontänen, jag har alltid varit väldigt våt.
Jag kan varit 11-12 kanske 13, när jag o mamma pratade om orgasmer. Och jag då frågade om det var normalt att bli så våt så det känns som jag kissat ner mig.
När och hur lätt jag får en fontän är olika. Men klassikern med två fingrar i mig, sen pek o lillfinger som masserar analen o ibland floderna där också. Det är utan tvekan bästa sättet
.
Sen är det inte så ofta som jag sprutat en stråle. Utan oftast är det som fors ur mig
…love it.
Jag har varit med antal tjejer som aldrig fått fontän och även trött det vara är en myt eller att bara få tjejer som kan.
Men hittills har dom tjejen jag sexat med, så har dom fått mer fontän än dom innan upplevt.
En vän, hon får det oftast bara vid analsex, när hon rider en kille och då i revers cowgirl. Hon kan ibland och då, få riktigt spruta, som om någon vrider på en slang
.
Men hon säger det ofta behöver vara en rätt stor kuk.
Fontän eller inte, inte så att jag känner jag måste få det. Men visst är det lite häftig känsla.
Men tycker varken tjejer eller killar, ska känna press kring fontän(jag vet att många kan göra det)
Det är ju inte så, att sexet är dåligt om man inte får en fontän. Som en del tror.
Sen ska vi inte glömma, att det inte bara är fördelar med en fontän.
Jag får ibland/ofta tänka mig för, i soffan kan behövas skydd/handdukar. I bilen, ja det är inte helt bra där heller.
Ja ni fattar
När jag som ung blev kåt o våt, nått man lätt blir för minsta lilla i puberteten.
Då had shah svårt att alltid gå i tex jeans, såg ut som jag kissat ner mig.
Så klänning o kjol, var bästa plaggen o såklart utan trosor. Så mkt lättare o skönare.