Buttman?

KinkyDattis

Ny medlem
Kön
Man
[navy]Jag och en kompis tänkte sitta och kolla på en p-rulle som heter Buttman.:p
Och ingen av oss vet om den är bra. Då undrar jag om nån av er vet om den är bra och sexig;)
Och så kan i också tipsa på andra bra filmer och sidor[^]
[/navy]

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Buttman heter egentligen John Stagliano, och har gjort en massa filmer, överlag så är filmerna helt okej. Oftast är det han som filmar, och nån annan kille som sätter på tjejerna. Fast ibland deltar han själv också.

Buttman är helt besatt av tjejernas bakdelar, och nästan dyrkar kvinnoröven. Han brukar få tjejerna att svanka med ryggen så att röven putar ut ordentligt. Han är också ett stort fan av analsex, och vad jag har hört så har han fått aids. Men det är väl inte så konstigt med tanke på hur många tjejer han masserat i avgasröret utan kondom...

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Mm Buttman han har gjort bra filmer..... älskar när han ska alltid zooma in på brudarna... fint som fan att se en fitta på nära håll :)

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Jag hade en film med honom, riktigt bra hehe. Men sen började en tjej slicka hans röv o då blev det bara perverst. Aids? Hmm, aldrig analsex utan kondom säger jag bara.

Toppen