Hantverkargrabb
Ny medlem
Svängde idag förbi nakenbadet vid Ågesta i farsta. Parkarade på sista parkeringen ensam, ganska snart kommer det en hantverkarbil och parkerar bredvid, det sitter en ganska hunkig kakelsättare i 45års åldern där. Han har lyset på i kupén och ser hur armen går upp och ner. Kliver ur min bil lite försynt och sneglar in, där sitter han med ett riktigt redigt don och har det skönt, tröjan lite uppdraget så man ser rutorna på magen, stora armar har han också. Han tittar på mig och fortsätter en stund sen släcker han kupén och öppnar dörren. Jag går fram och smeker hans ben och bröst lite medans han runkar. Han släpper sin feta kuk och jag är snabb på att ta över stafettpinnen. Han gillar det märker jag, och hans hand börjar massera utsidan på mina hantverkarbrallor. Lutar mig in lite över hans stora kuk och känner snabbt hur hans hand greppar tag i mitt huvud och nacke och tvingar mig ner över kuken. Han får in den i min mun och för mitt huvud djupt ner över hans kuk. Gör det ett par gånger innan han börjar andas högt och tydligt och vipps så har jag hans stora sats sperma i min mun, 5-7 sprut med handen fortfarande hårt om mitt huvud. Han släpper mig och jag spottar ut hans sats i gruset. Han tackar så mycket och klappar till mig hårt över kinden och stänger sin bildörr.
Träffar gärna fler såna män
Träffar gärna fler såna män