D
Deleted member 71436
Gäst
En gång då jag var i tonåren och jag och några kompisar hade varit ute och druckit sov vi över hos en kompis som var ensam hemma och jag och en tjej jag brukade knulla med låg i vardagsrummet på soffan. Vi var fulla och kåta och kunde inte låta bli att klä av oss nakna och ha lite kul innan läggdags. Vi började lite lätt med att hon ställde sig på knä på golvet och sög min kuk medan jag satt i soffan och efter en stund ställde hon sig på alla fyra och så knullade jag henne bakifrån! Först in fittan och sen i röven och efter en stund så sa hon plötsligt ”jag vill att du tar tag i mitt hår och knullar mig i munnen!”. Jag ställde mig upp och tog tag i hennes hår och knullade henne så hårt i munnen att det inte tog mer än en minut innan jag sprutade munnen full på henne medan hon onanerade. Hon svalde och sa tack så mycket och sen somnade vi ganska snabbt! Kommer aldrig att glömma den situationen! Så jävla hett att göra det mitt i vardagsrummet medan våra kompisar var i samma hus och troligtvis hörde oss!