Dagens Emma - Tiden går så fort

EA82

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej!

Ja, min ambition att skriva något som jag kallade "Dagens Emma", och verkligen hålla mig till v a r j e dag, det föll ju helt bort. Det blir snanare "Veckans" än dagens.

Nåja, allt väl här iaf. Förkylningen som bortblåst och livet flyter på. Har faktiskt varit på en dejt. En arbetskamrats bror och jag "blind-dejtade". Det var faktiskt hur roligt som helst.

Killen, (avstår från namndropping), var trevlig, snygg och väldigt charmig. Vi inledde dejten på en restaurang. Åt gott och drack gott. Det var väl lite sisådär med samtalen i början. Men både han och jag är riktiga pratkvarnar så det blev bra, roliga samtal.

Efter restaurangen så gick vi på bio och avslutade kvällen med några drinkar på ett uteställe. Helt ok dejt! (Och nej, det blev inget sex inte!)

För övrigt har jag köpt min första sexleksak! :oops:

Har inte öppnat upp paketet och provat den än. Så det blir inget testutlåtande just nu. Är lite nojig, så jag får väl vänja mig vid tanken först s.a.s. ;)

Jag har dessutom börjat blogga. Nåja, jag har precis börjat. Fick hjälp med hur man skulle sätta igång det och nu börjar jag få lite kläm på hur det fungerar. Det är säkert inte tillåtet att länka härifrån, så är ni intresserade så fråga via mess eller mail.

Ska dejta den där killen igen på fredag. Andra dejten betyder kyss/hångel va? ;)

En arbetskamrat berättade om att hon varit på ett "sexleksaks-party" en gång. En väldigt detaljerad berättelse som fick mig att rodna. Men jag fick uppslag till att skriva ner hennes story. Novell på gång kanske?

Nåja. Nu ska jag ut och jogga lite. Solen skiner och det känns lite hyfsat varmt ute fortfarande!

Kom ihåg; Sex på egen hand är inte sex i andra hand! ;)

Kram

Emma

Toppen