K
Karlsson11
Gäst
Smal tjejHärligt små trosor ung tjejs ?
Smal tjejHärligt små trosor ung tjejs ?
Låter härligt. Storlek på baddräkt?Låter supermysigt att runka med trosor. Själv brukar jag leka med en baddräkt och ett par binkinitrosor ibland när andan faller på. Jag gillar stretchmaterialet och de små sexiga snörena som man exempelvis kan knyta om sin hårda kuk.
Den är från USA och har storlek Medium men den är väldigt tight.Låter härligt. Storlek på baddräkt?
Rouge Onepiece från Boutinela.Den är från USA och har storlek Medium men den är väldigt tight.
Gillar med känslan i tyget, frugans kusin var på besök här förra året och badade i vår bubbelpool. Sen hängde hennes baddräkt på tork i badrummet, var tvungen att ta den på mig och runka. Riktigt skönt.Låter supermysigt att runka med trosor. Själv brukar jag leka med en baddräkt och ett par binkinitrosor ibland när andan faller på. Jag gillar stretchmaterialet och de små sexiga snörena som man exempelvis kan knyta om sin hårda kuk.
Att runka i en baddräkt kan vara helt underbart.Gillar med känslan i tyget, frugans kusin var på besök här förra året och badade i vår bubbelpool. Sen hängde hennes baddräkt på tork i badrummet, var tvungen att ta den på mig och runka. Riktigt skönt.
Speciellt förbjudet om ägaren är där. Så sköntAtt runka i en baddräkt kan vara helt underbart.
Gud va härligtJa, är rätt kåt på henne också. Kort och stor tjej med sjukt stora bröst. Drömde mig bort att jag fick lägga kuken mellan dem och knulla dem tills jag sprutade henne i ansiktet.
Låter som en plan...Ja, är rätt kåt på henne också. Kort och stor tjej med sjukt stora bröst. Drömde mig bort att jag fick lägga kuken mellan dem och knulla dem tills jag sprutade henne i ansiktet.
Mumsigt för kuken att glida in mellan dem.En bild på hennes fina kullar.
https://www.bildtagg.se/bild/tvhocob1ufg64o82xs5iski
Mmm, ja. Hon hade bilder uppe från när hon var på Kreta innan men hon verkar ha tagit ner dem tyvärr. Där hade hon även den baddräkten på sig.Mumsigt för kuken att glida in mellan dem.
Synd, hade varit kul att se.Mmm, ja. Hon hade bilder uppe från när hon var på Kreta innan men hon verkar ha tagit ner dem tyvärr. Där hade hon även den baddräkten på sig.
Trevligt! Använda?
Nä direkt ur hennes troslådaTrevligt! Använda?
Spännande att leta igenom den kan jag tänka mig.Nä direkt ur hennes troslåda
UnderbartSpännande att leta igenom den kan jag tänka mig.