Kenny601
Välbekant medlem
- Ålder
- 67
- Kön
- Man
Du kan ju berätta lite pö om pö.....Det får räcka så kommer inte att berätta hela mitt liv.
Det kan ju stilla vår kåthet lite och då har gjort en väntjänst...
Du kan ju berätta lite pö om pö.....Det får räcka så kommer inte att berätta hela mitt liv.
En fördel om frun har små bröst då…Min fru har köpt en ny behå, en beige, Den är lite tantig men ganska tunn och bröstvårtorna syns igenom. Jag kan bara inte vänta på ett tillfälle att prova den själv. Att ta på en behå när jag sitter och runkar i trosor gör det hela ännu mer upphetsande. Numer har jag ju "gubbtuttar" som fyller ut lite grann, och att se sina egna bröstvårtor styvna genom behåtyget...
Jag kör med lösbröst under en transparent bh, det tänder mej rejält..Min fru har köpt en ny behå, en beige, Den är lite tantig men ganska tunn och bröstvårtorna syns igenom. Jag kan bara inte vänta på ett tillfälle att prova den själv. Att ta på en behå när jag sitter och runkar i trosor gör det hela ännu mer upphetsande. Numer har jag ju "gubbtuttar" som fyller ut lite grann, och att se sina egna bröstvårtor styvna genom behåtyget...
Kvinnor skall ha former bättre med en större kvinna en de som är trådsmala. Finns de som säger det var vackre innan, jag tycker tvärt om mer att älska. Men de flesta är vackra på sitt eget vis.
Det finns massor med forum för det och massor med människor som har olika kinks, så varför inte?Nu spårade vi ur igen. Känner mig lite så skyldig.
Tillbaka till ämnet.
Funderar på sälja mina använda trosor. Men det lär väl knappast vara någon normal person som vill köpa dem av en gender fri person.
Manya
Härligt med fler som tycker om baddräkter! Jag har några egna som jag tar på mig ibland. Även lösbröst. Kan verkligen rekommenderaGillar med känslan i tyget, frugans kusin var på besök här förra året och badade i vår bubbelpool. Sen hängde hennes baddräkt på tork i badrummet, var tvungen att ta den på mig och runka. Riktigt skönt.
När jag tittar på porr kommer så kommer jag lättast när kvinnan lyfter på rumpan och benen tar av sig trosan och slänger ofta iväg den. Undrar vem som tar hand om trosan är det porrfilms stjärnan själv eller någon annan.