Hoppas kuken är nöjd av all uppmärksamhet! Själv har ja ett otroligt oljigt å skönt stånd just nujag har just varit på resande fot delat rum med två andra, har inte fåt röra mig själv på någon vecka. Min Kuk har bet om min uppmärksamhet i flera dagar. Snälla snälla bara klappa mig lite, bara lite! Har tänkt på sex och onani oavbrutet de senaste. Tänkt jag ska skapa ett konto här igen. Har spenderat den senaste timmen och läsa igenom forumet.
ÄNTLIGEN får min Kuk som han vill, lite uppmärksamhet av mig! Är så kåt idag, och ska ägna hela kvällen åt ta hand om mig själv!
tack för inspirationen
Frun nyss åkt till jobbet. Jeans o kallingar åker av direkt så nu sitter jag i soffan med bar underkropp och smårunkar...
Kaffe snart. Tror ni det kan bli lite kaffegrädde till kaffet?
Berätta gärna hur det gick!Tar mig en härlig runkstund på altanen nu och hoppas sambon upptäcker mig och bestämmer sig för att hjälpa till
Jag har också klarat av morgonrunken med ett sprut på min mage, efter gårdagskvällens knull med frugan.Fullt upptagen med "morgonrunken" efter natten härliga knull med sambon.
Otroligt väder och i morgon börjar årets semester - det känns helt okej faktiskt . . .
Hon kom på mig efter att jag edgat i någon timme och gav mig en hjälpande hand som fick mig att spruta rätt fortBerätta gärna hur det gick!