F
Försats11
Gäst
Dagens första. Stoppar in en liten vibratorkula innanför förhuden. Kanske låter konstigt men det är magiskt. Drar därefter ner förhuden så mitt stora ollon ståtar stenhårt. Det gör att kulan glider ner nedanför ollonkanten, helt omöjlig att ta sig ut därifrån. Väljer oregelbundna vibrationer. Riktigt starka. Det finns ingen anledning att spara på krutet. Jag måste få ur mig den säd som fyllts på under natten. Det fullkomligen värker i kulorna. Känner hur kuken stramar åt runt kulan. Den släpper inte taget. Inte en chans! I samma stund som vibrationerna startar så börjar min stenhårda kuk pulsera fram försats på försats i takt med de pulser som kulan sänder ut. Jag försöker lapa i mig så gått det går, men vätskan som pulserar verkar aldrig sina. Det rinner längs skaftet och jag känner att kukjuicen ansamlas vid mitt anus. Från roten hela vägen till toppen så vibrerar jag. Skälver. Börjar steg för steg tappa kontrollen. Det är inte längre jag som bestämmer. I 7 kanske 8 minuter lyckas jag hålla emot. Sen släpper fördämningarna och mina behållare töms. Det fräser högt när den första satsen rusar ut ur min kraftiga kuk. Jag ligger raklång på sängen med händerna greppandes i madrassen på sidan om min spända kropp. Likt nyårsraketer skjuter jag ut tjock sperma i 5 tunga satser rakt upp i luften. Jag vinklar upp huvudet och ser hela härligheten från första parkett. Jag älskar att se mig själv komma. Så djuriskt, så brutalt. Jag låter högt. Skriker rakt ut. Skakar i hela kroppen. "Jaaaa. Sååå jaaaaa. Åhhhh. Åh. Åh. Å. Så ska det se ut!" Sen ligger jag här. Tjock varm säd på mage, ben och på garderobsdörren i fotändan. Nästan en deciliter i en okontrollerad kaskad. Vibratorn är det enda som hörs. Några efterskalv sen är allt stilla. En bra start på dagen. Den första, men definitivt inte den sista explosionen för idag. Och allt utan att dra ett enda drag med handen!
Last edited by a moderator: