Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Cumbaths

Välbekant medlem

Har börjat runka för Lucy Zara nu då jag behövde lite inspiration och uppvärmning inför vad som förhoppningsvis kommer bli en längre onanistund.

För gud vad kåt jag blir av Lucys vackra kropp, dominanta attityd och ”förbättrade” bröst!

För att inte tala om hennes sexiga fitta!

Min penis är nu rejält styv och kåtheten har börjat producera rikligt med försats. Mmmm…tack Lucy!!!

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man

Har börjat runka för Lucy Zara nu då jag behövde lite inspiration och uppvärmning inför vad som förhoppningsvis kommer bli en längre onanistund.

För gud vad kåt jag blir av Lucys vackra kropp, dominanta attityd och ”förbättrade” bröst!

För att inte tala om hennes sexiga fitta!

Min penis är nu rejält styv och kåtheten har börjat producera rikligt med försats. Mmmm…tack Lucy!!!
Hehe jag får göra dej sällskap Cumbaths….
Lucy är underbar att runka sin kuk till … tack för serien

Cumbaths

Välbekant medlem

I morse längtade jag efter att runka till Cony Ferrara, en riktigt trashig, blond knulldocka, i denna sensationella sexscen där hon blir genomborrad av två kukar i alla hål!

Titta bara så kåt hon är när hon blir tagen av sina älskare! Normalt är jag inte ett stort fan av tatueringar, men för Conys skull är jag och min upprättstående penis mer än villiga att göra ett undantag.

Kombinationen av hennes blonda hår, hennes slampiga sminkning och de där rosa ”knulla-mig” stövlarna var precis vad min kuk och testiklar ville ha i morse!

Oral, vaginal och anal - hon gör allt med sådan total sexuell inlevelse- en levande, gående sexleksak! Jag ville runka till rå, ohämmad sex i morse och Cony levererade verkligen !

Vid det här laget kommer det så mycket härligt klibbig försats från min penis att jag är tvungen att torka rent upprepade gånger!

Mmmm….uuuh…snart dags att komma för denna slampiga lilla nymf. Cony tar sperman i ansiktet och munnen från en älskare i taget och när hon stirrar in i kameran med sitt spermieindränkta ansikte...

….och ler sitt giriga, lyckliga leende, ja, då är det svårt att hålla tillbaka själv!

Toppen