Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Är detta verkligen så fel? Sex och kärlek är en stor del av livet och om man får ett medgivande så borde det inte hindra att man visar sin kärlek. https://motherless.com/B031C2E
Det är väl tveksamt om det är en riktig familj, men det är helt uppenbart att den blonda tjejen verkligen suktar efter kuk under filmens första halva, eller också är hon en gudabenådad skådespelerska.
 

JennyH

Välbekant medlem
Det är väl tveksamt om det är en riktig familj, men det är helt uppenbart att den blonda tjejen verkligen suktar efter kuk under filmens första halva, eller också är hon en gudabenådad skådespelerska.
Nu tänkte jag inte på personerna i klippet, utan mer i verkliga livet.
 

Dwightf m44

Medlem
Är detta verkligen så fel? Sex och kärlek är en stor del av livet och om man får ett medgivande så borde det inte hindra att man visar sin kärlek. https://motherless.com/B031C2E
Medans jag drar en runk och är svinkåt så är det hett och upphetsande. Skulle jag få reda på att någon närstående gjort det hade det varit sjukt och mer därtill.
Allt där emellan hade man kunnat skriva en hel avhandling inom filosofi om.
 

JennyH

Välbekant medlem
Medans jag drar en runk och är svinkåt så är det hett och upphetsande. Skulle jag få reda på att någon närstående gjort det hade det varit sjukt och mer därtill.
Allt där emellan hade man kunnat skriva en hel avhandling inom filosofi om.
Men om man har gjort ett medgivande och det inte är olagligt är det så fel då? Självklart måste man vara 15 år och uppåt men det borde inte vara tabu eller förbjudet att visa kärlek om man är med på det.
 

JennyH

Välbekant medlem
Ja
Nej, men det är lätt att känna att man måste, eller inbilla sig att man vill för att man vill vara sin förälder till lags, precis som det är svårt att säga nej till chefen på jobbet eftersom de står över en i hierarkin.
Ja men så kan man ju inte leva sitt liv, att känna sig tvungen att säga ja till allt. Jag säger nej en hel del och i tonåren är man inte världens bästa barn precis. Man har ju ett eget val och känner man att nä usch jag vill inte ha sex med er ja då säger man ju nej. Men visst det måste ju finnas regler och lagar om det såklart. I Frankrike är incest tillåtet och i Belgien om jag inte minns helt fel.
 

JennyH

Välbekant medlem
Va? Men i vilken värld lever du i? Så du menar att då måste säga ja till chefen bara för att han är chef? Har du inte mer kuk än så? I min värld så säger man nej när man inte vill göra nått, och även om du är en dotter eller son så är ju det ditt ord som gäller, säger man nej så är det ju nej. Ingen förälder skulle väl säga till sitt barn att du har inget val du måste säga ja för att jag är vuxen med makt, så du gör som jag/vi säger. Det är ju valet du gör som måste gälla, annars skulle ju hela samhället falla isär
 

JennyH

Välbekant medlem
Nej, nu feltolkar du precis allt jag säger. Jag säger att det finns relationer där det är svårare att säga nej eftersom den andra personen har mer makt i den hierarki man befinner sig i. Du kan inte säga nej till vad som helst som chefen säger eftersom de är din chef och därmed bestämmer över vissa saker på ditt jobb. Det i sin tur kan göra att man är mer benägen att säga ja till saker man inte måste säga ja till eftersom man vill hålla sig väl med chefen. Samma dynamik kan lätt utspela sig i ett familjeförhållande.

Sen finns det tyvärr absolut föräldrar som absolut skulle utnyttja sitt barn på det sättet.

Det är toppen att det inte verkar din upplevelse, men alla har inte sån tur tyvärr.
Men varför är det svårare att säga nej? Ingen är ju så dum att man säger jaaaa snälla gör allt ni vill även om inte jag vill det jippi så kul jag säger nej men snälla gör det iallafall för ni har ju makt jippi?
 

JennyH

Välbekant medlem
Man gör det, om man nu gör det, för att man står i en beroendeställning. Den andra personen, vare sig det är en chef eller en förälder, har makt att påverka ens liv både positivt och negativt. Alltså har man incitament att hålla sig väl med dem. Att då gå emot deras önskningar kan riskera att leda till att de behandlar en sämre i framtiden.
Hahahahahahahaha ok men då tycker jag synd om dig om ditt liv har varit så.
 
Toppen