Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag har inte tömt mina testiklar på över en vecka vilket inte är hälsosamt!:p Dags att göra något åt saken!

På bara några få minuter har August Ames lyckats få upp mitt stånd till nära nog bristningsgränsen!


Åh det är så skönt att runka min erigerade penis till AAs skönhet och varje gång jag släpper den för att skriva så svajar den otåligt i väntan på att jag börjar smeka den igen! Mitt blottade ollon glänser av all försats och lukten av onani sprider sig i rummet.


Mmmmm, jag älskar att onanera för August Ames och hon kommer att få så mycket sperma strax!
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Härligt att kunna ägna en stor del av helgen ostört till onani. Nu runkar jag för andra gången idag och har bestämt mig för att koncentrera mig på blonda storbröstade bimbos som jag är så svag för. Kåtar just nu upp mig rejält till Jazy Berlin och Nikita von James.


Jag hoppas kunna fortsätta en stund till men det är väldigt svårt att hålla tillbaka orgasmen för dom är så otroligt sexiga och har gjort min kuk så styv och kladdig! Tillägnar denna runk till alla onanister där ute!
 
Toppen