Din önsketrekant med kändis-tjejer/kvinnor?

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Lol precis som heterokillar ibland har bögfantasier kan det hända titt som tätt att en heterofantasi slinker in i huvudet på mig.

Katee Sackhoff från Battlestar Galactica och Scarlett Johanson som Black Widow i Marvelfilmerna.

Båda är otroligt starka tjejer som jag inte skulle tacka nej till om de satt på knä framför mig.

Katee är otroligt grabbig i början av serien BSG, men det är ironiskt nog inte den version av henne som tänder mig. Senare säsonger låter hon sitt linblonda hår växa ut långt och blir otroligt vacker och ja, sexig.

https://www.google.se/amp/s/www.wir...arbuck-sackhoff-joins-24s-terror-fighters/amp

https://www.digitalspy.com/movies/a28233734/black-widow-solo-film-florence-pugh-scarlett-johansson/

Last edited:

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Skulle inte ha något emot en trekant med @Satscha och @Moa Torsdotter. En All-Girl-Event....

Utöver att du själv vill att det skall hända så tror jag att i princip hela onanera.se:s manliga skara, samt säkert en stor del av den kvinnliga skulle vilja att det besannades. Glöm för Guds skull inte att filma lite så ni kan släppa lite teasers då och då. Tänk, typ 1000 personer vill att det du säger skall hända! :) Hoppas du har en underbar helg!

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min dröm är att med en hand i ett fast tag i håret och en hand under hennes haka munknulla Anna Lindmarker riktigt djupt samtidigt som Lisbeth Åkerman girigt slickar mig i röven.
Om det sker i Rapport eller TV4's studio är inte så viktigt... huvudsaken är att det sänds live

Härligt runk med den scenen i tanken!
Att få ta Anna precis så, balls deep, och sedan spruta över hennes ansikte och hår!! Mmm...

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Nu snackar vi!
Herregud vilken trio, vilka kroppar...
Vill se dem leka och och göra det skönt för varandra!
Ebbas mun mot en slätrakad fitta, Jannike tagen med strapon bakifrån, och Katarinas underbara kropp helt inoljad...
Sedan är det bara att ge sig in i leken och bjuda dem på riktig kuk!

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu snackar vi!
Herregud vilken trio, vilka kroppar...
Vill se dem leka och och göra det skönt för varandra!
Ebbas mun mot en slätrakad fitta, Jannike tagen med strapon bakifrån, och Katarinas underbara kropp helt inoljad...
Sedan är det bara att ge sig in i leken och bjuda dem på riktig kuk!
Jävligt gott att sätta på dom

Toppen