ditt bästa runkminne!

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
jag skulle gärna höra hur ert bästa runk/onani tillfälle var!

själv så är det bästa minne en kväll för kanske 7 år sen
då fick jag en förfrågan av mitt dåvarande ex att runka på en tjejträff hon hade hemma på kvällen.
Det var väl 4-5 väninnor som festade och jag skulle runka inför dem och mitt ex.
vilket jag gjorde...
Jag ringer på hennes dörr runt 22 tiden, och tjejerna hade samlats runt vardagsrumsbordet.
in kommer jag med min kuk och börjar dra av den,dom var snygga allihop så det tog inte allt för lång stund innan jag kom rakt ner på bordet.
jag gick därefter hem, nöjd var jag oxå..vem som torkade upp sperman vet jag inte..

A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Ett av mina bästa minnen var förra sommaren, då jag på en kvällspromenad blev grymt runksugen. Jag letade upp en lite avlägsen parkbänk i en skogsdunge och drog fram kuken. Runkade i solnedgången, det var extremt sexigt, höll på att bli upptäckt också, av en äldre kvinna som var ute och rastade sin hund, men jag tror inte hon såg vad jag höll på med.

Ett annat härligt minne liknar ditt, jag förfestade med två tjejkompisar som är mycket frispråkiga runt sex och onani. De bodde tillsammans och delade (!) dildo. Jag satt framför dem i sängen och fick inte röra kuken medan de använde dildon, till slut gav de mig "tillåtelse" att runka vilket jag fort gjorde. Fick suga av dildon som smakade och luktade fitta. Behöver jag berätta att jag sprutade fort och extremt mycket?

mgk

Medlem
Kön
Man
Ett av de bästa var när jag var på badet med en tjejkompis. Vi låg och snackade om sex och sånt i bubbelbadet och hon smög då och då ner handen till mina shorts och kände efter om kuken stog. När vi sedan skulle gå och byta om var det helt omöjligt att få ner kuken när jag skulle duscha så jag slank in i bastun och tog med mig handduken. Där inne gick det snabbt och lätt att lätta på trycket och jäklar vilken sats det kom. Tur jag hade handduken med mig.
Efter att jag pustat ut slank jag ut och duschade av mig innan jag bytte om. Det var skönt! :)

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag minns inte riktigt vilket mitt bästa runk har varit. Det har heller inte varit under några speciella omständigheter. Jag vet bara att vissa gånger är skönare än andra. Speciellt dom gångerna när man sparat sig, men inte för länge för blir orgasmen nästan ingenting av alls. Det är när man kollat på porr eller haft Skype-sex med killen. När man skjuter så hårt att sperman sen hänger och dinglar i skägget och man känner pulsen t.o.m inne i tänderna!

Toppen