Martinkiss
Välbekant medlem
- Kön
- Man
När jag och min kompis runka varandras kukar, fantastiskt skönt att bli av runkad av honom. Och när jag blev av runkad i en pool på offentliga badhus.
Det krävs en fortsättning på den berättelsen....Min bästa kompis och jag runkade varandra när vi tittade på porr typ 15 år gamla. Han ville prova att suga, å när han sög å jag precis kom så fick jag se att han morsa kommit in i rummet. Väldigt nice å upphetsande.
Håller medDet krävs en fortsättning på den berättelsen....
Hur kom det sig han ville runka för dig? Alltså vad prata ni om….När jag fick skjuts hem av en arbetskollega till mamma, som jag hade flörtat lite med och vi stannade till för han ville runka för mig och det slutade med att vi båda 2 hade det skönt i hans bil. Ett bra minne och en väldigt stor hemlighet
Vi flörtade en hel del och det blev lite sexsnack och han blev hård, jag gillade honom så när han frågade så blev jag sugen och han blev väldigt sugen på mig också.Hur kom det sig han ville runka för dig? Alltså vad prata ni om….
Låter som en underbar upplevelse!Vi flörtade en hel del och det blev lite sexsnack och han blev hård, jag gillade honom så när han frågade så blev jag sugen och han blev väldigt sugen på mig också.
OjaLåter som en underbar upplevelse!