gillar du att få många kukar samtidigt som sprutar ner dig ?I lördags natt tillsammans med min sambo och vår kk. Hemma hos mig och min sambo. I vardagsrummet. Mest vanilj. Känner mig fortfarande lite sliten i fitta och rumpa. Men det var det värt! Ingen dp denna gång men väl en från vardera hållet i olika varianter.
Många kukar samtidigt är mysigt. Spelar ingen roll vsr de sprutar. Det viktiga är att de kan hålla ståndet uppe. Det tråkiga är att i de flesta fall så tappar killar intresset så fort de har sprutat. Därför är det ett plus om killarna kan vänta med att spruta så länge som möjligt. Finns få saker som är så irriterande som att killarna sprutar och tröttnar just som man håller på att bygga upp till sin femte orgasm.gillar du att få många kukar samtidigt som sprutar ner dig ?
Min blir så där efterhård, så man kan knulla två ggr på samma ståkuk. Det brukar gillasMånga kukar samtidigt är mysigt. Spelar ingen roll vsr de sprutar. Det viktiga är att de kan hålla ståndet uppe. Det tråkiga är att i de flesta fall så tappar killar intresset så fort de har sprutat. Därför är det ett plus om killarna kan vänta med att spruta så länge som möjligt. Finns få saker som är så irriterande som att killarna sprutar och tröttnar just som man håller på att bygga upp till sin femte orgasm.
Jag ger mej inte förrän tjejen är nöjd, SEN sprutar jag! Kan slicka tills hon ber om att jag slutar... Älskar att ge njutning! Sen är det så att jag nästan alltid varit och är hård, så jag kan spruta många gånger om det behövs... eller varför inte varva med oralsex och vanlig sex, hålla igång tills alla är nöjda! DET är de sex jag gillar!Många kukar samtidigt är mysigt. Spelar ingen roll vsr de sprutar. Det viktiga är att de kan hålla ståndet uppe. Det tråkiga är att i de flesta fall så tappar killar intresset så fort de har sprutat. Därför är det ett plus om killarna kan vänta med att spruta så länge som möjligt. Finns få saker som är så irriterande som att killarna sprutar och tröttnar just som man håller på att bygga upp till sin femte orgasm.
Många kukar samtidigt är mysigt. Spelar ingen roll vsr de sprutar. Det viktiga är att de kan hålla ståndet uppe. Det tråkiga är att i de flesta fall så tappar killar intresset så fort de har sprutat. Därför är det ett plus om killarna kan vänta med att spruta så länge som möjligt. Finns få saker som är så irriterande som att killarna sprutar och tröttnar just som man håller på att bygga upp till sin femte orgasm.
...Det tråkiga är att i de flesta fall så tappar killar intresset så fort de har sprutat. Därför är det ett plus om killarna kan vänta med att spruta så länge som möjligt. Finns få saker som är så irriterande som att killarna sprutar och tröttnar just som man håller på att bygga upp till sin femte orgasm.
Många kukar samtidigt är mysigt. Spelar ingen roll vsr de sprutar. Det viktiga är att de kan hålla ståndet uppe. Det tråkiga är att i de flesta fall så tappar killar intresset så fort de har sprutat. Därför är det ett plus om killarna kan vänta med att spruta så länge som möjligt. Finns få saker som är så irriterande som att killarna sprutar och tröttnar just som man håller på att bygga upp till sin femte orgasm.