Dubbelmacka med knulldocka

calle34

Medlem
Skulle vilja se När mitt ex svärmor blir knullad i alla hålen med tre stora kukar men hon vägrar detta fast hon älskar ha en kuk i rumpan och vissa gånger har jag kört en dildo på henne samtidigt .. men hon vill aldrig hålla i den själv
utan jag får göra det . Men har nån prövat en knull docka med kuk ? Kan hon rida den då kanske om jag kliver på bakifrån. Fråga henne i dag om hon ville testa och hon bara log och sa att du har ju ingen. Så det lär väl inte vara omöjligt . Har nån testat detta för jag vill verkligen vara i hennes röv när detta sker inte tvärtom .

Sexasjua

Ny medlem
Ålder
57
Kön
Man
Skulle vilja se När MITT EX SVÄRMOR blir knullad i alla hålen med tre stora kukar men hon vägrar detta fast hon älskar ha en kuk i rumpan och vissa gånger har jag kört en dildo på henne samtidigt .. men hon vill aldrig hålla i den själv
utan jag får göra det . Men har nån prövat en knull docka med kuk ? Kan hon rida den då kanske om jag kliver på bakifrån. Fråga henne i dag om hon ville testa och hon bara log och sa att du har ju ingen. Så det lär väl inte vara omöjligt . Har nån testat detta för jag vill verkligen vara i hennes röv när detta sker inte tvärtom .
Ditt ex svärmor??
Din egen mamma då med andra ord?:eek:

Antte

Ny medlem
Skulle vilja se När mitt ex svärmor blir knullad i alla hålen med tre stora kukar men hon vägrar detta fast hon älskar ha en kuk i rumpan och vissa gånger har jag kört en dildo på henne samtidigt .. men hon vill aldrig hålla i den själv
Jag och frugan har en sexdocka och det går jättebra att knulla henne samtidigt som hon rider på dockan. Dock kan dockans kuk lättare slinka ur henne när hon närmar sig orgasmen. Den kuken håller sig inte riktigt lika hård och i rätt vinkel.

Toppen